tadcomp Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er det veldig normalt med hår på ryggen, hvorfor er det så mange som har det? :-? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 alle har hår på ryggen, noen har bare mer enn andre :wink: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er det veldig normalt med hår på ryggen, hvorfor er det så mange som har det? :-? Hvor lenge har du gått rundt å tenkt på dette ?? :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink: Når du ser ut som en ape til slutt, så jo.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink: Når du ser ut som en ape til slutt, så jo.. Arve87 ... noe du vil snakke om ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 ALLE mennesker har hår på ryggen. Men, det kommer helt an på tettheten, fargen osv for at man skal legge merke til det. Pers, så vet jeg ikke om jeg har Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink: Ikke det at jeg har det asså! Men jeg kjenner flere som har tydelig behåret rygg... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink: Ikke det at jeg har det asså! Men jeg kjenner flere som har tydelig behåret rygg... hehe.. mhm.. jeg kjenner en kar som er kamerat med en fyr som er onkelen til en i oslo liksom.. sure! alle menn har hår på ryggen! menn med M men her inne er det mest gutter da;) *fyrepåguttene* hihihi! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 *uhyggeli tanke om ein "arne markussen" i hotel cæsar som i ein periode vart vist i bar overkropp i kvar episode, ÆSJ* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 tror det er ganske normalt.. ikke no å uroe seg over! :wink: Når du ser ut som en ape til slutt, så jo.. Arve87 ... noe du vil snakke om ? Gjerne det, kan snakke om den gode maten eg spiste tidligare i dag. Mekka meg to schwære og deilige hamburgere, var though litt umulig å spise uten å klisse, så eg sølte litt dressing på musematta.. Den lukter ikkje godt no - men det får så vere. Noke meir du lurte på? Lenke til kommentar
Dezept Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er det veldig normalt med hår på ryggen, hvorfor er det så mange som har det? :-? FREAK SHOW Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 *uhyggeli tanke om ein "arne markussen" i hotel cæsar som i ein periode vart vist i bar overkropp i kvar episode, ÆSJ* Haha. tenkte akuratt det samme Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 *uhyggeli tanke om ein "arne markussen" i hotel cæsar som i ein periode vart vist i bar overkropp i kvar episode, ÆSJ* Haha. tenkte akuratt det samme ÆSJ! MÅTTE sette meg på tanken ffs! (har forresten sett værre, men..at han er i hotel cæsar gjør det berre endå verre ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 *uhyggeli tanke om ein "arne markussen" i hotel cæsar som i ein periode vart vist i bar overkropp i kvar episode, ÆSJ* Haha. tenkte akuratt det samme Ser vi på Hotel Cæsar..? yuck! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har heldigvis veldig lite hår på kroppen med untakk "junior" sitt bosted. tror eg har 4-5 hår i kassen og i ryggen tror eg ikke har noen. Da snakker eg om store synlige hår og ikke sånn hud hår som man nesten ikke ser. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Trokke jeg har hår på ryggen, men det har ei i klassen... vises så godt at det er sykt, det flommer nesten over! :o Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Trokke jeg har hår på ryggen, men det har ei i klassen... vises så godt at det er sykt, det flommer nesten over! :o Ei?? Brrr. :o Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hår på ryggen er ekkelt. Synes også hår på magen er sløvt jeg ,men det er iallefall akseptabelt. Skal man ha noe hår så får det bli en stripe mellom navelen og ned og kanskje litt rundt nipplene. NOe annet en det er bare ekkelt imo ,men jeg er jo sikkert ikke den personene som skal bedømme dette. Har ikke noe hår på ryggen. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hår på ryggen er ekkelt. Synes også hår på magen er sløvt jeg ,men det er iallefall akseptabelt. Skal man ha noe hår så får det bli en stripe mellom navelen og ned og kanskje litt rundt nipplene. NOe annet en det er bare ekkelt imo ,men jeg er jo sikkert ikke den personene som skal bedømme dette. Har ikke noe hår på ryggen. /me er ideal duden til cfd når det gjelder hår (kuksti, littegrann kasse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå