Fotoentusiasten Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Synes jeg har ventet i evigheter på SX 1 nå.....noen som vet noe mer om leveringsdato? Har hørt september, men ser ikke sånn ut....... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det er ennå bare August :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Noen spill-utviklere har fått høre at de vil få SX1 om 2 uker. Tviler på den kommer i norske butikker før i oktober... Skal visstnok ha vært problemer med CPUn som har skapt forsinkelse. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hehe... Ja, er litt lei av å vente nå ja... Ventet siden juli, ikke at det er så lenge da... Først fikk jeg høre august, så september og så oktober. Husker at du molna for noen uker siden var sååå sikker på at oktober bare var for enkelte land og at det fortsatt ville bli september som er lanseringstid i norge. Jaja, bare kjedelig at den bare blir mer og mer utsatt, både for oss og ikke minst Siemens.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har aldri vært sikker. De datoene var det Siemens selv som kom med. Mulig de fortsatt stemmer, vi får se :smile: Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nå vil jeg ikke starte en krangel eller no, håper det skjer som du sier at den fortsatt kan komme i september. Men, inntrykket du ga virket ihvertfall på meg som om du var temmelig sikker på september. Dette er fra Siemens, så det kan du stole på. Noen av landene som får SX1 i september er Norge, UK, Tyskland, Spania, Belgia, nederland, Luxemborg og Spania. den artikkelen der gjelder kun for Sverige, den kommer til Norge i september. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ja, og der står det at det var Siemens som sa det De viste frem 10 stk SX1 på en messe nå i helgen og de funket visstnok ganske bra. Til og med kameraet funker nå. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Til og med kameraet funker nå. Hvis de akkurat har fått kameraet til å funke høres det ikke akkurat ut som de har kommet langt :o Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ok, mulig det har funket tidligere, men det er i allefall første gang de viser frem mobilen til publikum med fungerende kamera Lenke til kommentar
amobil_t610 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jaja.. nå er jeg såå lei av å vente, så jeg nå får jeg en p800 snart som jeg bruker til sx1 kommer ut, hvis den i det hele tatt gjør det.. hehe neida.. kan jo være 6600 kommer før men men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå