Torhild Jansen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Trofast Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Wow, superflott bilde, skarpt og artig at fuglen ble innhyllet mellom to kvister sånn :-) Lenke til kommentar
Sigb. Auglend Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kjempeflott bilde av Sporven. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Skarpt og fint av fuglen,og en meget fin komp.bluren viste litt for godt noen steder,spesielt i stort.dei åra eg har vert med på sidene her har eg erfart at det er neimen ikke lett å vurdere et bilde som liger ute i 1200 på største siden og små i pixsler,da det meste ser ok da,at en kan legge ut her stort ser eg som en stor fordell,og mange ganger kjekt å se på detaljer. det var noen tanker. Ha en fin helg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Wow, superflott bilde, skarpt og artig at fuglen ble innhyllet mellom to kvister sånn :-) Tusen takk for kommentaren Kjempeflott bilde av Sporven. Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Skarpt og fint av fuglen,og en meget fin komp.bluren viste litt for godt noen steder,spesielt i stort.dei åra eg har vert med på sidene her har eg erfart at det er neimen ikke lett å vurdere et bilde som liger ute i 1200 på største siden og små i pixsler,da det meste ser ok da,at en kan legge ut her stort ser eg som en stor fordell,og mange ganger kjekt å se på detaljer. det var noen tanker. Ha en fin helg Takker for en interessant kommentar - ja detaljene kan være avslørende, om man har hatt hastverk i etterbehandlingen, men kjekt å ha muligheten for stort format. En fin helg til deg og Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette er det beste jeg har sett fra deg Thorhild..hadde gråspurven hatt stjerten foran grenen hadde jeg gitt 5+ Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 skarpt og fint dette med innramming og det hele :=) men jeg ser noen merkelig grønne flekker i venstre side.. hva kan det være? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Dette er det beste jeg har sett fra deg Thorhild..hadde gråspurven hatt stjerten foran grenen hadde jeg gitt 5+ Tusen takk :) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 skarpt og fint dette med innramming og det hele :=) men jeg ser noen merkelig grønne flekker i venstre side.. hva kan det være? Tusen takk for kommentaren Jeg har fjernet noe grønn netting, og ikke vært nøye nok med jobben Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det er så mange som har kommentert her så jeg tenkte jeg skulle la være...., men har så lyst til å si at dette var nydelig, helt topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg