RAK-foto Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 ... aktivitet ved Tinghuset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Hei alle sammen (over 550 medlemmer) Her er det aktivitet Til nå - i skrivende stund så er det 113 stykker som har sett på bildet, men det er ingen som har noen KRITIKK til dette bildet. Betyr det at bildet er helt perfekt - nei langt i fra. Kom med slakt, ros, og si det dere mener!!! Jeg venter spent. RAK-foto Endret 22. april 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Synes det er et bilde som forteller mye. Oppfatter kjapt en dramatikk. Et engasjert menneske som forteller.Liker utsnittet. Både kamera og hoder som er rettet mot intervjuobjektet. Den røde lua til venstre som fanger oppmerksomheten og leder den videre, Et skilt i bakgrunn som kan forstyrre litt (pirk) Jeg har vært heldig og fått kommentarer, men det er mange bilder uten kritikk her,......som vi andre kunne hatt nytte av å lese kommentarer på..... Kanskje du kan :::: ;-) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 Synes det er et bilde som forteller mye. Oppfatter kjapt en dramatikk. Et engasjert menneske som forteller.Liker utsnittet. Både kamera og hoder som er rettet mot intervjuobjektet. Den røde lua til venstre som fanger oppmerksomheten og leder den videre, Et skilt i bakgrunn som kan forstyrre litt (pirk) Jeg har vært heldig og fått kommentarer, men det er mange bilder uten kritikk her,......som vi andre kunne hatt nytte av å lese kommentarer på..... Kanskje du kan :::: ;-) Hei Tusen takk for din kritikk her. Fint å høre at det ihvertfall er 1 - en - som har noe å si om dette bildet. Det haster jo ikke - foreløpig så er det bare 166 stykker som har sett på det. RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 fin skarp reportagefoto eller streetfoto som noen også kaller det Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 fin skarp reportagefoto eller streetfoto som noen også kaller det Hei Takk skal du ha for din konstruktive kommentar til dette bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 fin skarp reportagefoto eller streetfoto som noen også kaller det HeiTakk skal du ha for din konstruktive kommentar til dette bildet.RAK-foto jeg føler mig desværre ikke kompetent til at give dig konstruktiv kritik så det undlader jeg altid, holder mig til om jeg kan lide bildet Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. april 2012 Forfatter Del Skrevet 25. april 2012 fin skarp reportagefoto eller streetfoto som noen også kaller det HeiTakk skal du ha for din konstruktive kommentar til dette bildet.RAK-foto jeg føler mig desværre ikke kompetent til at give dig konstruktiv kritik så det undlader jeg altid, holder mig til om jeg kan lide bildet Det er helt i orden - igjen takk. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg