Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har oppgradert et par pc'er. Og fant ut at delene som var til overs kunne settes sammen til en pc! Pc'n består av: Asus P2B hovedkort 128 MB SDRAM Seagate 17.2 GB harddisk Ati AMC etellerannet 8 MB grafikk kort Intel Pentium 3 450 Mhz prosessor Alt dette står i et lite Cinet kabinett med en 200 watts psu. Jeg har tenkt å bruke pc'n til Msn, surfing o.l... Hvilket operativ system vil dere anbefale da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har både win 98 og win98 SE. Men SE er på norsk! Så er ikke helt sikker på hvilke av de. Men linux da? Har bare prøvd linux på skolen. Så.. er det vanskeli å bli vant til det? Og hvilken versjon er best? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hadde ikke det vært en pc hvor det er knall å lære seg linux da? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ikke spør meg om linux gitt... Hakke peil på det, men må nesten sette meg inn i det nå. Skal sette opp linuxmaskiner med terminalserver her nå sa... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hadde ikke det vært en pc hvor det er knall å lære seg linux da? Jo! Akkurat! Men hvilken versjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Takk for svar! Å forresten, det burde vært OS i Anbefalinger også! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Nybegynner?, Red hat eller mandrake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hva er forskjellen på Redhat og Mandrake da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 det er ikke så veldig store forskjeller fra Mandrake til Red Hat egentlig. iallefall synes ikke jeg det. personlig liker jeg Red Hat best av de 2 egentlig. hvis det er linux du skal legge inn så bør du vel kanskje legge inn Red Hat ja 9`ern er vist ganske bra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Takk for svar! Å forresten, det burde vært OS i Anbefalinger også! Det kommer på Programmer.no om kort tid!, da vil det og være muligheter for at brukerene kan legge inn sine anbefalinger på de forskjellige programmene. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Å starte på mandrake var mer eller mindre håløst, syntest ihvertfall jeg når jeg starta.. Det overlevde to dager på disken min, før det måtte gi tapt for slackware, som jeg fortsatt bruker den dag i dag på servern min. Lærer du deg slackware, forstår du deg bra på linux Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Velg blackbox som Windowsmanager om du velger Mandrake. Da har du litt avveksling fra det vanlige windows look-a-like KDE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå