marsl Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hvor mye vits er det å ta 20-30 situps og 20-30 pushups et par dager i uken hjemme på stuegulvet, gitt at man 1) er relativt tynn i utgangspunktet 2) trener kondisjon 2-3 ganger i uken og 3) ikke bedriver annen form for styrketrening. Er det noe vits? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Om vitsen er å få litt fremgang i styrke, ja. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det er vel alltid greit med litt fysisk aktivitet .... Uansett mengde Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det vil ikke gå mange dagene før det blir for lett. Du burde ha noen vekter slik at du ikke klarer mer enn for eksempel 3-5 x 5-12. Lenke til kommentar
marsl Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Ok, så hvis man følger dette opplegget vil man lettere kunne ta pushups/situps og dermed bygge styrke. Det er jo bra i seg selv. Vil man kunne få noe økt synlig muskelmasse av et så enkelt program? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Med mindre du gjør det tyngre med vekter vil det nok være veldig begrenset hvor mye synlig økt muskelmasse du får. Jeg har selv drevet og tatt en del pushups i et forsøk på å klare 100. Jeg gikk lei før jeg nådde målet, men jeg kom veldig nære...uten å se en eneste endring på kroppen. Du burde forresten trene hele kroppen. Endret 21. april 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå