Gå til innhold

Prototype 2 - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt overrasket over den labre interessen rundt dette spillet. Har spilt noen timer og storkoser meg. Det er virkelig gøy. Det har fått ganske god kritikk rundt om også.

Den labre interessen er fordi de fleste PS3 eiere vil ikke kjøpe Prototype fordi det "konkurrerer" med de PS3 ekslusive Infamous spillene.

Ja, sånn tenker faktisk mange ps3 eiere/fanboys.

Og 360 eiere er det jo ikke særlig mange av i Norge så derav liten interesse.

I UK så har spillet solgt ganske bra derimot. Førsteplass på salgslista og 360 versjonen selger dobbelt så mye som PS3.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Litt overrasket over den labre interessen rundt dette spillet. Har spilt noen timer og storkoser meg. Det er virkelig gøy. Det har fått ganske god kritikk rundt om også.

Den labre interessen er fordi de fleste PS3 eiere vil ikke kjøpe Prototype fordi det "konkurrerer" med de PS3 ekslusive Infamous spillene.

I UK så har spillet solgt ganske bra derimot. Førsteplass på salgslista og 360 versjonen selger dobbelt så mye som PS3.

Du sammenligner UK og Norge i salgsbasis? Du vet det finnes flere gamere der en Norge siden det bor flerfoldige millioner mer innbyggere der.

Jeg har kjøpt det til PS3 fordi jeg likte eneren bra og dette var enda bedre for min egen del

Men storyen er fortsatt ikke i nærheten av Infamous serien viss jeg kan si det uten det vrenges om til noe annet.....

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Dette er rett og slett det dummeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...