Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kunne ikke finne en tråd for Prototype 2, så laget en nå. Vet ikke hvor stor interessen er for spillet, men Prototype fikk ganske god kritikk. Vi loves mange nye ferdigheter og grafikken har fått seg et kraftig løft. Vi spiller også en annen hovedperson i Prototype 2. http://www.youtube.com/watch?v=dIrh06nCJwo Prototype 2 slippes 24, april. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Synes det ser innmari tøft ut jeg. Spiller faktisk det første nå, vil helst fullføre det før jeg eventuelt skaffer meg 2eren. Men jeg klarer nok ikke å holde meg, så det blir nok skaffet på lanseringsdagen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Synes også det ser tøft ut. Fikk leveringsbekreftelse fra Elkjøp idag. Gleder meg. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Einaren var steikje bra!! Men huska at det var litt ubehagelig med blodeffektane og slikt, såg ut som seig masse... Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Ser veldig bra ut så dette skal nok bestilles, men ikke før det havner under 200,- grensen hos play eller amazon. Å kjøpe det fra elkjøp til 499,- blir IKKE aktuelt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Litt overrasket over den labre interessen rundt dette spillet. Har spilt noen timer og storkoser meg. Det er virkelig gøy. Det har fått ganske god kritikk rundt om også. Endret 26. april 2012 av nouse4aname Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Litt overrasket over den labre interessen rundt dette spillet. Har spilt noen timer og storkoser meg. Det er virkelig gøy. Det har fått ganske god kritikk rundt om også. Den labre interessen er fordi de fleste PS3 eiere vil ikke kjøpe Prototype fordi det "konkurrerer" med de PS3 ekslusive Infamous spillene. Ja, sånn tenker faktisk mange ps3 eiere/fanboys. Og 360 eiere er det jo ikke særlig mange av i Norge så derav liten interesse. I UK så har spillet solgt ganske bra derimot. Førsteplass på salgslista og 360 versjonen selger dobbelt så mye som PS3. Endret 2. mai 2012 av Knuttsen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Litt overrasket over den labre interessen rundt dette spillet. Har spilt noen timer og storkoser meg. Det er virkelig gøy. Det har fått ganske god kritikk rundt om også. Den labre interessen er fordi de fleste PS3 eiere vil ikke kjøpe Prototype fordi det "konkurrerer" med de PS3 ekslusive Infamous spillene. Ja, sånn tenker faktisk mange ps3 eiere/fanboys. Og 360 eiere er det jo ikke særlig mange av i Norge så derav liten interesse. I UK så har spillet solgt ganske bra derimot. Førsteplass på salgslista og 360 versjonen selger dobbelt så mye som PS3. Du sammenligner UK og Norge i salgsbasis? Du vet det finnes flere gamere der en Norge siden det bor flerfoldige millioner mer innbyggere der. Jeg har kjøpt det til PS3 fordi jeg likte eneren bra og dette var enda bedre for min egen del Men storyen er fortsatt ikke i nærheten av Infamous serien viss jeg kan si det uten det vrenges om til noe annet..... Endret 2. mai 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Litt overrasket over den labre interessen rundt dette spillet. Har spilt noen timer og storkoser meg. Det er virkelig gøy. Det har fått ganske god kritikk rundt om også. Den labre interessen er fordi de fleste PS3 eiere vil ikke kjøpe Prototype fordi det "konkurrerer" med de PS3 ekslusive Infamous spillene. Ja, sånn tenker faktisk mange ps3 eiere/fanboys. Og 360 eiere er det jo ikke særlig mange av i Norge så derav liten interesse. I UK så har spillet solgt ganske bra derimot. Førsteplass på salgslista og 360 versjonen selger dobbelt så mye som PS3. Dette er rett og slett det dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå