Kent Rune Haugen Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Heisann! Fått den store ære å få komme ett forslag til temadagen 29 april. Jeg har en stor fasinasjon av foto som inneholder dråper, så da tenkte jeg det kunne bli neste rundes tema. Dråper finnes i mang en form, dråper som treffer vann, regn på ett vindu, dugg på blomster eller tårer på ett kinn. Å ikke alle dråper er av vann heller... Lykket til alle sammen! Mvh Kent Rune Haugen 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Heisann! Fått den store ære å få komme ett forslag til temadagen 29 april. Jeg har en stor fasinasjon av foto som inneholder dråper, så da tenkte jeg det kunne bli neste rundes tema. Dråper finnes i mang en form, dråper som treffer vann, regn på ett vindu, dugg på blomster eller tårer på ett kinn. Å ikke alle dråper er av vann heller... Lykket til alle sammen! Mvh Kent Rune Haugen edit: ser at posten nå er kommet på rett plass Bare et tips! Det vanlige er å poste vedr. Temadagen her: http://www.diskusjon...p?showforum=703 Endret 21. april 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kan jo gi et tips angående det og fotografere dråper, Akam ligger den tråden "mine beste dråpebilder", der finner man mange gode tips og bilder til inspirasjon. PS smart1 en kjapp rapportering gjør at moderatorene flytter posten til riktig kategori Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Heisann! Fått den store ære å få komme ett forslag til temadagen 29 april. Jeg har en stor fasinasjon av foto som inneholder dråper, så da tenkte jeg det kunne bli neste rundes tema. Dråper finnes i mang en form, dråper som treffer vann, regn på ett vindu, dugg på blomster eller tårer på ett kinn. Å ikke alle dråper er av vann heller... Lykket til alle sammen! Mvh Kent Rune Haugen Et godt valg av tema, Kent Rune! Skal bli artig å leke med litt vann 1 Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Beklager at den havnet på feil plass, men har sendt dem en mail om at ny temadag er plassert her, så om de/dere syntes det er feil så håper jeg noen retter det opp. Var ikke så lett å finne ut hvordan dette skal gjøres når jeg kun er vant med å legge ut bilder her inne. Håper det fikser seg Endret 20. april 2012 av Kent Rune Haugen Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Spennende tema, men tror kanskje det er litt snevert - her vil jeg tro det er mange som faller fra - håper jeg tar feil. Det er jo heller ikke så veldig farlig for man får jo ingen kommentarer eller kritikker på bildene lenger her på Digit. Vi lever i håpet om en bedring. RAK-foto Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 23. april 2012 Forfatter Del Skrevet 23. april 2012 Snevert og snevert... hvor enn jeg går ute her på østlandet nå om dagen så er det dråper på alt som er, hehe. Får håpe mitt valg av tema ikke skaper for mye frafall her på digit da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg må desverre melde frfafall denne gangen; men det er ikke pga. tema. Men fordi jeg er i utlandet uten internet. Synes ikke tema er for vanskelig - det er mange måter å tolke det på. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg syns temaet er bra. Det hele dreier seg om å bruke sin kreativitet. For øyeblikket er det hvertfall ikke noen problemer med å finne dråper. Langtidsvarselet, hvertfall for Østlandet, ser også veldig lovende ut i dette henseende. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Heisann! Fått den store ære å få komme ett forslag til temadagen 29 april. Jeg har en stor fasinasjon av foto som inneholder dråper, så da tenkte jeg det kunne bli neste rundes tema. Dråper finnes i mang en form, dråper som treffer vann, regn på ett vindu, dugg på blomster eller tårer på ett kinn. Å ikke alle dråper er av vann heller... Lykket til alle sammen! Mvh Kent Rune Haugen Et utfordrende tema dette! PS! Skal forresten på Nordic Light (fotofestival) i Kr.sund til helga, så da finner jeg vel kanskje inspirasjon til kreative innfallsvinkler på foto. Skal prøve å komme opp med et bidrag til temadagen okkesom! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg synes også temaet er bra, og som det allerede er nevnt er det mange typer dråper - og enda flere måter å fotografere de på. Nesten så en blir litt tørst av å tenke på det Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg synes også temaet er bra, og som det allerede er nevnt er det mange typer dråper - og enda flere måter å fotografere de på. Nesten så en blir litt tørst av å tenke på det ..nå, nå, det kalles dugg og ligger kanskje litt på kanten av temaet Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) ..nå, nå, det kalles dugg og ligger kanskje litt på kanten av temaet Endret 23. april 2012 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
vegard555 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Synes dråper er med å sette stemningen på motiver. Er ikke noen erfaren dråpefotograf selv, men skal jammen se hva jeg greier å finne. Har bare tilgang på 24 - 105 linsa nå, så det spørs hva jeg får til her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Heisann! Fått den store ære å få komme ett forslag til temadagen 29 april. Jeg har en stor fasinasjon av foto som inneholder dråper, så da tenkte jeg det kunne bli neste rundes tema. Dråper finnes i mang en form, dråper som treffer vann, regn på ett vindu, dugg på blomster eller tårer på ett kinn. Å ikke alle dråper er av vann heller... Lykket til alle sammen! Mvh Kent Rune Haugen Et utfordrende tema dette! PS! Skal forresten på Nordic Light (fotofestival) i Kr.sund til helga, så da finner jeg vel kanskje inspirasjon til kreative innfallsvinkler på foto. Skal prøve å komme opp med et bidrag til temadagen okkesom! Shit! Da ble turen til Kr.sund spolert av skikkelig snøvær og sur vind. Gidder ikke legge om dekkene nok en gang! Men fikk jo en ide til temadagen da, så ikke så galt at det ikke er godt for noe..... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) For øyeblikket er det hvertfall ikke noen problemer med å finne dråper. Begynner å bli "tørke" nå, men har et lite reservelager... (Visstnok kjekt å ha til tema-dager...) Endret 28. april 2012 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg