Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sjekke opp jente via FB!

Anbefalte innlegg

Ja, tenkte og ta mot til meg be ut en jente, har møtt henne noen ganger men ikke snakket noe særlig med henne før.

Jeg har hørt av søsteren min at hu liker meg, men det er en liten stund siden og de eneste gangene jeg har sjanse til og "snakke" med henne er på facebook.....

Til vanlig er jeg en veldig utadvent person, MEN jeg har sterke meninger om alt og snakker i ett sett, så er litt redd for at jeg skal si noe dumt, men altså når det kommer til jenter er jeg så sin sykt sjenert at der skulle ikke vært mulig.

Jeg kjenner henne ikke veldig godt så vet liksom ikke hvordan jeg skal innlede en samtale, og føler at jeg ikke kan starte med hvordan hun har hatt det idag eller hva hun har gjort siden jeg ikke kjenner henne veldig godt.

Og er det noe spessielt måte du skal innlede samtaler på FB? har hørt at du først skal poke, og vente på en tilbake også starte og snakke, men har ikke peiling selv...

Vet jeg er veldig kylling som ikke tørr og spørre, men det er enkelt for dere som har selvtillit med jenter og si, men sist gang jeg skulle spørre en jente ut turte jeg heller ikke og snakke med henne personlig så sendte en mail, og fikk såklart et nei.

Vet det eneste jeg egentlig kan gjøre er og spørre, men er det noen mulighet for at hun svarer ja? på tross av at jeg nesten ikke kjenner henne??

Alle svar tas imot med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier du har møtt henne flere ganger, osv. Kan du ikke bare si "Hei, så deg på ..... FIkk ikke snakket noe særlig med deg, hvordan kjenner du egentlig ......?" Altså si noe random bullshit, ha en normal samtale som du ville hatt om du møtte henne på fest. Etter en stund, om det virker som hun ikke har noe imot at du prater med henne, gi henne et kompliment og spør om hun vil møtes til en kaffe eller noe for en prat.

Lenke til kommentar

Det er bare å be henne ut. Poking betyr ulike ting for alle. Jeg poker aldri noen, men poker alltid tilbake uten at det betyr at jeg liker personen som begynte. Vi kan umulig vite hva hun kommer til å si, det skjønner du nok selv. Hvis hun sier nei, så sier du bare "det går fint, men husk at det er et stående tilbud" også går du videre med livet ditt. Spør i alle fall om noe forsiktig, kino eller kaffe eller noe, ikke fullslått middag med alskens greier.

Lenke til kommentar

Er ikke meningen å hijacke tråden, men jeg er i en ganske lik situasjon, der jeg heller ikke kjenner jenta så godt. Eneste måten jeg kan kontakte henne på er via facebook eller om jeg prøver å nå henne igjennom en venninne av meg som kjenner henne godt.

Problemet er bare at jeg allerede har avtalt med hu og møte henne irl, men var ikke noe typisk date og det var ikke bare meg og hun så følte egentlig ikke at jeg ble noe særlig mer kjent med henne på dette møtet. Jeg kan selvfølgelig spørre henne ut igjen, med bare meg og hun, men tenker at det fort blir kleint da hun er litt sjenert og ikke den som tar mest insiativ da til å prate noe særlig. Om ikke det var nok så er hun russ nå i tillegg, så hun er jo mest sannsynelig opptatt nesten hver dag den neste måneden... Anonym poster: 022885fe836ef478f078acf50e94abbf

Lenke til kommentar

Du må poke henne flere ganger om dagen, trykke like på alle bildene hennes, kommentere dem, SÅ kan du forsiktig prøve deg på en "middag?" på chatten

Gjør dette + skriv litt småfrekke comments på shit hu skriver og bilder. Chicks digger at man behandler dem som crap :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...