uranus Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hallo. Jeg har alltid lyst å vite om alle dataparty. Bra å vite. Kan alle de som skal arrangere et dataparty eller vet om et dataparty skrive det her? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Tja, jeg skal ha lan 5, 6 og 7 desember da, 7 personer. Men dit vill du vell ikke? Hehe. Skal poste neste gang Beolan blir jeg.! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Vi har ett lan her i Stavanger som er kalt for Warpzone som avholdes i Turnhallen i Stavanger hvert år. 650 mennesker samles fra hele Norge! Info om lanet finner du Her Der skal deffinitivt jeg!! har hvert der to ganger nå fra før av, bare digger det! Noen andre som skal forresten? Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 /me skal på warpzone .. tror jeg .. Må se om eg klarer å dra med meg noen kamerater .. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 /me skal på warpzone .. tror jeg .. Må se om eg klarer å dra med meg noen kamerater .. Så flott kanskje vi kan møtes ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå