MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvordan skal man få like svære armer som han her: Kan dere lage et opplegg? Altså hva burde jeg egentlig gjøre på styrkerommet? Har tilgang til ulike apparater 3 ganger i uka, resten hjemme: http://www.google.no...,r:23,s:0,i:165 Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Trenger ikke være vanskeligere enn vanlig biceps trening + pushups og en del spising.. Kan selvfølgilig gå Dypt inn i hva, hvordan, når og hvor... Men er ikke vanskelig det du ser på det bildet der Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Trenger ikke være vanskeligere enn vanlig biceps trening + pushups og en del spising.. Kan selvfølgilig gå Dypt inn i hva, hvordan, når og hvor... Men er ikke vanskelig det du ser på det bildet der Ikke vanskelig? Hva mener du med at det ikke er vanskelig? Og ang ''en del spising'' hva vil det si. SPise mye proteiner og fisk da elleR? takk for svar btw )) Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Vil anbefale å kjøre dette opplegget. Tre øvelser for hver muskel. Biceps: Alternate bicep curl, EZ-bicep curl og hammer curls. Triceps: Smal grep benkpress, franskpress og tau trekk ned. Kjør dette opplegget i noen uker og du vil se resultater! Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Vil anbefale å kjøre dette opplegget. Tre øvelser for hver muskel. Biceps: Alternate bicep curl, EZ-bicep curl og hammer curls. Triceps: Smal grep benkpress, franskpress og tau trekk ned. Kjør dette opplegget i noen uker og du vil se resultater! takkkkkkkerrr! hvor mange ganger i uka? Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 3-4 ganger. Muskelen skal helst ha 48 timers hvile mellom hver trening. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 3 ganger vil gjøre seg. Men skal du BARE trene biceps? Hva med resten av overkroppen, og hva med lår, legger, osv? Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 3 ganger vil gjøre seg. Men skal du BARE trene biceps? Hva med resten av overkroppen, og hva med lår, legger, osv? Mage lår, legger trener jeg.. både med jogging og fotballtrening. Og på treningsstudio. Men trenger bare en veiledning om hvordan jeg får slike store armer. 3-4 ganger. Muskelen skal helst ha 48 timers hvile mellom hver trening. Takk! Men har du en side der de øvelsene vises, altså hvordan de skal utføres fant ikke noe spess på google :s Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 3-4 ganger. Muskelen skal helst ha 48 timers hvile mellom hver trening. Feil. Hvis OP skal bygge muskelmasse trenger muskelen 72t til restitusjon. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/biceps/ Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 3 ganger vil gjøre seg. Men skal du BARE trene biceps? Hva med resten av overkroppen, og hva med lår, legger, osv? Mage lår, legger trener jeg.. både med jogging og fotballtrening. Og på treningsstudio. Men trenger bare en veiledning om hvordan jeg får slike store armer. 3-4 ganger. Muskelen skal helst ha 48 timers hvile mellom hver trening. Takk! Men har du en side der de øvelsene vises, altså hvordan de skal utføres fant ikke noe spess på google :s Bare søk på øvelsene på YouTube. Bør være gode instruksjonsvideoer der 3-4 ganger. Muskelen skal helst ha 48 timers hvile mellom hver trening. Feil. Hvis OP skal bygge muskelmasse trenger muskelen 72t til restitusjon. Kilde? Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Takker dette hjalp! MEn ett spm, og det er ang restitusjon. Hvor lenge skal jeg vente før neste gang jeg utfører samme trening? 1 døgn 42 timer 72 timer? Hva skjer hvis jeg gjør det etter en dag? BLir man ikke bare sterkere da? Og protein ''shake'' er det nødvendig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Vil ikke si proteinshake er nødvendig i ditt tilfelle. Om du ikke lar musklene restituere, så vil du vel ikke øke noe særlig i verken muskelstørrelse eller muskelstyrke. Du må la fibrene i musklene brytes ned, og så bygges opp igjen, før du trener. Har selv hørt 48 timer holder flere ganger. Lenke til kommentar
SanderPander Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hva skjer hvis jeg gjør det etter en dag? BLir man ikke bare sterkere da? Har hørt at det lages et sår i muskelen når man trener den, og at det såret bare blir større og større hvis det ikke får hvile. Muskelen bygges når den hviler. Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 oja takk! Men hvilke tilfeller er protein shake nødvendig da? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) 1: Jeg regner med OP ikke kun skal trene armer men et faktisk hypertrofi program med reprange på 8-15 reps. 2: Når man trener for å bygge muskler har man som regel flere øvelser per muskelgruppe som gjør at man får mer slitasje på musklen enn hvis man trener for maksimal styrke(som kun trener neuralt), derfor er det optimalt med 72 timer hvile mellom treningsøktene. Man kan trene en muskelgruppe annenhver dag(48timer) men etter hvert som man har progresjon vil man ikke være helt uthvilt i muskelen etter kun 48timer. 3: Hvis man trener samme muskel hver dag vil ikke kroppen kunne bygge opp muskelen igjen og man vil kunne bryte ned muskelmasse isteden for å bygge opp.(Når man trener så bryter man ned muskelfibre og når man hviler bygger man de opp igjen) 4: Proteinshake er gunstig for å få i seg nok protein, rask kilde og det er veldig greit å ta om morgenen og etter trening da kroppen trenger protein raskt. OP bør ligge på rundt 2g protein per kg kroppsvekt per dag, 3-5g karbohydrater kg/dag og rundt 1g fett kg/dag. Jeg skal finne kilder til deg i morgen SanderManden. Endret 20. april 2012 av eleNef Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Vil si proteinshake er "nødvendig" om du kjører et fullkroppsprogram, og at du kjører relativt hardt på styrke. Men det er så absolutt ikke negativt, ettersom de aller fleste ikke får i seg nok proteiner. Men om du først skal gå for proteinpulver, ville jeg gått for noe av kvalitet. Kvalitet koster også penger. Husk at proteinpulver er et kosttilskudd, og ingen nødvendighet. Endret 20. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Hm jeg veier da 75 kg og er 185 høy. og er 15 dvs : 150g protein 300g karboH 150g proteiner er jo en del? Da tror je gprotein shake må til? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 For all del - Gå for det, men pulver er dyrt i lengden. Spesielt om du skal ha kvalitet. Husk at slike tilskudd aldri "må" til. Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 For all del - Gå for det, men pulver er dyrt i lengden. Spesielt om du skal ha kvalitet. Husk at slike tilskudd aldri "må" til. hmm, noe du anbefaler. pulver altså ? OG det er vell ikke noe farlig uansett om jeg er 15? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå