Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg be henne ut på Cafe?

Anbefalte innlegg

tror jeg bare venter, og ser om hun sier ja, =/ Anonym poster: c2b0c0988899fd531e8e36109462a51f

Vent til tirsdag/onsdag og spør på nytt da :) Foreslå gjerne et satt tidspunkt, for eksempel lørdag klokka 11, så du slipper at et ja eller kanskje renner ut i at det ikke passer allikevel fordi dere ikke hadde et tidspunkt å forholde dere til :)

Ja burde nok det =) Anonym poster: c2b0c0988899fd531e8e36109462a51f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare si at du skal ut til kjøpe senteret/byen/whatever og hør om hun vil bli med ... Så kan dere stikke å ta en kaffe, vindusshoppe etc. Trenger ikke å være så sykt avansert ... De beste "datene" jeg har hatt, har vært når jeg bare har invitert jenter med på en random tur til byen, tatt en utepils/kaffe, hengt i parken og tatt ting på sparket ...

Lenke til kommentar

Bare si at du skal ut til kjøpe senteret/byen/whatever og hør om hun vil bli med ... Så kan dere stikke å ta en kaffe, vindusshoppe etc. Trenger ikke å være så sykt avansert ... De beste "datene" jeg har hatt, har vært når jeg bare har invitert jenter med på en random tur til byen, tatt en utepils/kaffe, hengt i parken og tatt ting på sparket ...

Her hvor jeg bor er det en ganske fin cafe (Baker hansen)

Og de andre butikkene her er mat, salong, apotek, klær butikker.

en tur ut i byen kan la seg gjøre,

da jeg og kompisen min var med henne og skulle finne på noe å gjøre så spurte vi om en tur til byen, men hun er liksom ikke så glad i byen, så derfor er det litt vanskelig å finne på hva hun liker, men skal gjerne prøve =) Anonym poster: c2b0c0988899fd531e8e36109462a51f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...