Gå til innhold

Lager silverpower bra strømforsyninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silver Power er et varemerke fra tyske Maxpoint. De lager ikke den PSU'en selv, men kjøper den fra Seasonic. Av spec'en, ser den ut til å være av grei kvalitet. Liker dog dårlig at produsentens garanti oppgis til kun 2 år. Det normale er 5 år for en PSU i denne klassen.

Lenke til kommentar

Silver Power er et varemerke fra tyske Maxpoint. De lager ikke den PSU'en selv, men kjøper den fra Seasonic. Av spec'en, ser den ut til å være av grei kvalitet. Liker dog dårlig at produsentens garanti oppgis til kun 2 år. Det normale er 5 år for en PSU i denne klassen.

Okei, får bare satse på at hvis den en gang skulle ryke, skjer det i startfasen :D

Lenke til kommentar

De oppgir også en MTBF på 150.000 timer, som tilsier at de i gjennomsnitt skal gå feilfritt i 17 år. Her liggerde fleste på 11 år, men produsentgarantien ville fått meg til å kjøpe en tilsvarende PSU av annet merke dersom prisen var omtrent lik.

Lenke til kommentar

De oppgir også en MTBF på 150.000 timer, som tilsier at de i gjennomsnitt skal gå feilfritt i 17 år. Her liggerde fleste på 11 år, men produsentgarantien ville fått meg til å kjøpe en tilsvarende PSU av annet merke dersom prisen var omtrent lik.

Stressa med å finne strømforsyning siden det er det eneste jeg mangler, så var denne på tilbud samt modulær. På dustin har de OCZ til ca samme pris, men tenkte denne var bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...