Gekko96 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Hei! Jeg skal snart ha særemne i norsk, og valgte Kjell Askildsen og boken ingenting for ingenting. Jeg har lest hele boken, men skjønner nå at jeg kanskje burde ha valgt en annen forfatter. Jeg forstår ingenting av boken. Altså, jeg forstår den, men ikke når det kommer til å lese mellom linjene. Det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg med en analyse eller noe sånt Eller hjelpe meg med å forstå hva handlingen i boka er. Endret 20. april 2012 av Gekko96 Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ofte må en lese en bok både 2 og 3 ganger før en kan si å ha fått med seg det meste forfatteren vil fortelle. Les boken ett par ganger til er det beste rådet jeg kan gi før du angriper særoppgaven. Når du allerede har lest boken er det også mye enklere å skrive fornuftige notater underveis i lesingen som hjelper deg med oppgaven. Lykke til! Lenke til kommentar
Gekko96 Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Skal gjøre det. Takk Lenke til kommentar
elper Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 På bokprogrammet i kveld 2130 på nrk2 skal det være et portrett av Kjell Askildsen. Kanskje verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Gekko96 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 Fikk desverre ikke med meg programmet, men er ferdig med særemne, og det gikk over all forventning Takk for gode tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå