vodkish Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hei, prøver nå å overføre film til mobilen min.. Har ikke minnebrikker med 2+ GB så jeg må overføre til min iPhone 4S, men lurer på om det funker slik jeg beskriver nå PC -> iPhone -> PC Skal overføre fra min PC til iPhonen min, så koble iphonen til pappa sin pc og overføre fra iPhone til PC'en til pappa Funker det? prøver nå men finner ikke fila mine på iphone + at jeg ikke får limt inn noe Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er dere på samme nettverk? Hvis dere er det, kan du jo bare dele filmen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvilken applikasjon bruker du på iPhonen til å «ta vare på» filmen? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Hvordan dele mellom nettverk og hva menes med applikasjon jeg bruker for å ta vare på? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 […] og hva menes med applikasjon jeg bruker for å ta vare på? Hvis du overfører filmen fra PC 1 til iPhone, ved hjelp av iTunes, vil du ikke kunne overføre den fra iPhonen til PC 2 uten bruk av annen programvare. Det finnes dog flere applikasjoner som lar deg bruke iPhonen som en «minnepenn», uten at jeg husker navnet på disse nå. Søk etter «USB stick» i App Store og sjekk ut et par av applikasjonene som dukker opp! Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvordan dele mellom nettverk og hva menes med applikasjon jeg bruker for å ta vare på? som kanskje kan hjelpe deg med å dele filmen over nettverket (Det er ikke min video) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå