Tor r Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Flamme hav. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Deler av løa vist 1-2-3 går her opp i flammer,mye av treet i løa var meger mår spist og meget tørt så det brant godt. Personligt liker eg bilde meget godt og ble overrasket når eg dro de frem på pc hvor klart det var. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
40D Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Ild er alltid fassinerende. Hva blir det neste? Asken etter løa? Kult bilde! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Ild er alltid fassinerende. Hva blir det neste? Asken etter løa? Kult bilde! Takk for tips,sto faktisk å så på asken i dag men tenkte ikke så mye på bilder der og da men ser muligheten,det var litt spesielt måten den lå runt omkring Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Veldig inferno her her, likte dette bildet her Tor. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvilket kamera og objektiv har du brukt? Og hvilke lukketider opererer du med? Ser ikke noe info om det her... hadde vært kjekt å vite til neste gang jeg ser et bål Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Veldig inferno her her, likte dette bildet her Tor. Kjekt du lkte det. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Hvilket kamera og objektiv har du brukt? Og hvilke lukketider opererer du med? Ser ikke noe info om det her... hadde vært kjekt å vite til neste gang jeg ser et bål Info er sent lykke til med flamme bilder. Endret 20. april 2012 av Tor r Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Fascinerende Kjekt å høre.Ha en fin helg Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hvilket kamera og objektiv har du brukt? Og hvilke lukketider opererer du med? Ser ikke noe info om det her... hadde vært kjekt å vite til neste gang jeg ser et bål Info er sent lykke til med flamme bilder. Ahh, tusen takk. Likte bildet veldig godt. Bra bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg