Gå til innhold

Hva er det flaueste som har hendt deg?


uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som ambulansesjåfør kommer jeg stadig borti pussige episoder. En dag skulle vi hente ei kjerring som hadde brekt beinet. Ho veide sikkert 180 kilo. Ved siden av henne står det en "lite pjokk". Jeg gikk ut i fra at det var sønnen hennes. Så slipper jeg bomba: "Skal du være med mamma på sykehuset...?" Så svarer gutten: "Det er kona mi..." Makker`n min knakk fullstendig sammen ( :lol: )

 

Det er det flaueste jeg har opplevd på lenge. :oops:

Lenke til kommentar
Som ambulansesjåfør kommer jeg stadig borti pussige episoder. En dag skulle vi hente ei kjerring som hadde brekt beinet. Ho veide sikkert 180 kilo. Ved siden av henne står det en "lite pjokk". Jeg gikk ut i fra at det var sønnen hennes. Så slipper jeg bomba: "Skal du være med mamma på sykehuset...?" Så svarer gutten: "Det er kona mi..." Makker`n min knakk fullstendig sammen ( :lol: )

 

Det er det flaueste jeg har opplevd på lenge. :oops:

haha, det må vært utrolig flaut :lol:

Lenke til kommentar
Som ambulansesjåfør kommer jeg stadig borti pussige episoder. En dag skulle vi hente ei kjerring som hadde brekt beinet. Ho veide sikkert 180 kilo. Ved siden av henne står det en "lite pjokk". Jeg gikk ut i fra at det var sønnen hennes. Så slipper jeg bomba: "Skal du være med mamma på sykehuset...?" Så svarer gutten: "Det er kona mi..." Makker`n min knakk fullstendig sammen ( :lol: )

 

Det er det flaueste jeg har opplevd på lenge. :oops:

 

:lol::lol:

Hvor høy tror du denne "gutten" kan ha vært?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg vet ikke hvor høy "gutten" var. Men jeg kan tenke meg han var 1.50 høy. Spinkel, med langt pistrete hår. "Kona" var sikkert 1.80 lang, KRAFTIG og like tung som ho var høy... Helt tydelig sjefen i huset! Jeg blir flau bare jeg tenker på den bommerten. Det som nesten er det værste, er at jeg blir minnet på det hver eneste dag på jobben. :woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Flaueste jeg har gjort må være noen år tilbake.

Skulle begynne på ny skole og møtte opp første dag. Navnet mitt ble ikke ropt opp så jeg sa ifra. Det var sikkert noen papirer som hadde blitt oversett da.

Vel det gikk greit i 3 dager da jeg blir kalt opp til rektor. Hva i svarte.... tenker jeg og traver litt bekymret opp. Inn går jeg og hilser på rektor(første gang jeg traff han). Han ber meg sitte ned og jeg føler meg enda mere bekymret. Da han forteller meg at jeg har startet på feil skole :oops:

Gått på feil skole i 3 dager. Det MÅ være det verste jeg har opplevd. Har aldri kommet meg helt etter den episoden der :green:

Lenke til kommentar
Flaueste jeg har gjort må være noen år tilbake.

Skulle begynne på ny skole og møtte opp første dag. Navnet mitt ble ikke ropt opp så jeg sa ifra. Det var sikkert noen papirer som hadde blitt oversett da.

Vel det gikk greit i 3 dager da jeg blir kalt opp til rektor. Hva i svarte.... tenker jeg og traver litt bekymret opp. Inn går jeg og hilser på rektor(første gang jeg traff han). Han ber meg sitte ned og jeg føler meg enda mere bekymret. Da han forteller meg at jeg har startet på feil skole :oops:

Gått på feil skole i 3 dager. Det MÅ være det verste jeg har opplevd. Har aldri kommet meg helt etter den episoden der :green:

:lol: Hvordan klarte du det a?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

:lol: Hvordan klarte du det a?

 

Jo det er egentlig veldig enkelt. Flyttet akkurat mellom 2 skoler og skolen jeg begynte på, var ca 100m nærmere enn den andre. Begge var innom 300m radius. Nabo ungene gikk på skolen jeg begynte på. Så derfor trodde jeg også skulle det, men der tok jeg skammelig feil :(

Selv mor og far mente jeg skulle begynne der. Så det ble litt bråk med skole og forelder ja

 

Den andre skolen var nyere da :woot:

Lenke til kommentar

Hadde akkurat begynt i 8 klasse(ny skole), så skulle eg gå på dass, der dørene hadde sånne låser som det går ann å åpne frå utsiden med eit skrujern nøkler el. så var det så klart ein av dei i klassa som hadde samla alle jentene i den nye klassa mi utenfor døren.....

 

Eg blei sinnsykt flau :oops: og hadde sinnsykt lysst til å banke dritten ut av han som gjorde det. :x Men alla jentene syntes så synd på meg, husker eg kunne klå på dei uten at dei sa noe etterpå:D

 

men men dette er lenge siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...