Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 God ettermiddag forum Sitter her å trykker litt og kommer over Unigine Heaven 3.0 Laster ned og prøver en run med samme setup som sist jeg kjørte benchen (2.1) Resultatet får meg til å lure på hva som har skjedd her... i 2.1 så har jeg fått 67.4 fps i 1680x1050 mens i 3.0 så får jeg bare 37.9 ! SLI funker, så er ikke bare ett kort som jobber og begge gikk på 99% nesten konstant. Kan det være at jeg kjørte det i windowed mode? Har 3 skjermer så kan ikke kjøre i fullscreen. Eller har Unigine oppdatert noe heftig i grafikkinnstillingene? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 SLI tuller når du kjører window-mode. Prøv fullscreen. Mener også å huske at Unigine ble en del tyngre etter en oppdatering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Ikke noe forsjell.. Synes det var litt merkelig, kan være driveren som fucker men skulle ikke tro det siden jeg kjører siste whql Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå