Skroll Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har en audi b5 med bose høytalere, og en pioneer spiller. Lyden er ikke det noe å si på for min del, spiller klart og høyt, men det er litt mangel på bass. Hvilken løsning er best for å få god trøkk i dette anlegget? Trenger jeg forsterker om jeg skal ha en sub? Det er 4x55w forsterker i pioneer spilleren. Hva vil dere anbefale meg? Det er en avant. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hehe, forsterkeren i spilleren din yter 4x20w rms, og egner seg svært dårlig til å drive en sub. Skal du ha sub så må du enten kjøpe sub og forsterker separat, enten med kasse eller lage en kasse selv, eller du kan kjøpe en aktiv sub. Det enkeste blir vel en aktiv sub for din del, men her er det mye drit ute å går. Denne er veldig fint, og gjør seg bra sammen med resten: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10958 Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Viktigste funksjoner D4Q Digital RDS Tuner MP3 / WMA + tekst iPod direct kontroll 4 x 50 Watt MOSFET forsterker 4 x 27 Watt RMS USB og AUX inngang i front Parrot Bluetooth Støtter Bluetooth audio (Kjør eksempelvis Spotify trådløst fra telefonen til spilleren) Ekstern mikrofon 2 linjeutganger Hard-wired remote inngang (for original rattfjernstyring) Står jeg har 4x27 rms. Må jeg ut med 4000,- for å få greit med bass inn på det anlegget? Endret 21. april 2012 av Skroll Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nei du trenger ikke å punge ut med så mye, men du må ha en fortsterker og sub for å få bass. Enkleste er en aktiv løsning som nevnt, men du kan få mere trykk for en mindre penge ved å kjøpe forsterker og sub separat. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Hehe, forsterkeren i spilleren din yter 4x20w rms, og egner seg svært dårlig til å drive en sub. Skal du ha sub så må du enten kjøpe sub og forsterker separat, enten med kasse eller lage en kasse selv, eller du kan kjøpe en aktiv sub. Det enkeste blir vel en aktiv sub for din del, men her er det mye drit ute å går. Denne er veldig fint, og gjør seg bra sammen med resten: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10958 Hvordan kObles denne til det nåværende? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Mener å huske at denne har høynivåinnganger, så da kan du koble deg inn via bakhøyttalerene. Skulle jeg ta feil, så trenger du en høy til lavnivå adapter hvis spilleren din ikke har linjeutganger Endret 21. april 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå