Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

God lyd i audi b5- vil ha mer bass.

Skroll

Anbefalte innlegg

Jeg har en audi b5 med bose høytalere, og en pioneer spiller. Lyden er ikke det noe å si på for min del, spiller klart og høyt, men det er litt mangel på bass. Hvilken løsning er best for å få god trøkk i dette anlegget? Trenger jeg forsterker om jeg skal ha en sub? Det er 4x55w forsterker i pioneer spilleren.

Hva vil dere anbefale meg? Det er en avant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, forsterkeren i spilleren din yter 4x20w rms, og egner seg svært dårlig til å drive en sub.

Skal du ha sub så må du enten kjøpe sub og forsterker separat, enten med kasse eller lage en kasse selv, eller du kan kjøpe en aktiv sub. Det enkeste blir vel en aktiv sub for din del, men her er det mye drit ute å går.

Denne er veldig fint, og gjør seg bra sammen med resten: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10958

Lenke til kommentar

Viktigste funksjoner

D4Q Digital RDS Tuner

MP3 / WMA + tekst

iPod direct kontroll

4 x 50 Watt MOSFET forsterker

4 x 27 Watt RMS

USB og AUX inngang i front

Parrot Bluetooth

Støtter Bluetooth audio (Kjør eksempelvis Spotify trådløst fra telefonen til spilleren)

Ekstern mikrofon

2 linjeutganger

Hard-wired remote inngang (for original rattfjernstyring)

Står jeg har 4x27 rms.

Må jeg ut med 4000,- for å få greit med bass inn på det anlegget?

Endret av Skroll
Lenke til kommentar

Hehe, forsterkeren i spilleren din yter 4x20w rms, og egner seg svært dårlig til å drive en sub.

Skal du ha sub så må du enten kjøpe sub og forsterker separat, enten med kasse eller lage en kasse selv, eller du kan kjøpe en aktiv sub. Det enkeste blir vel en aktiv sub for din del, men her er det mye drit ute å går.

Denne er veldig fint, og gjør seg bra sammen med resten: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10958

Hvordan kObles denne til det nåværende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...