BlackBullet Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Har komf om 17 dager, og jeg er sikker på at jeg kommer til og bruke litt av pengene på en gamer pc. Har tenkt og bruke 15K på BARE data, tastatur og skjerm har jeg fra før. Vil ha det kraftigste jeg kan få for 15K. Helst fra komplett.no eller netshop.no. Kabinett har ikke så mye å si, bare det er litt kult med led lys og litt fancy stuff^^ Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kabinett du liker, anbefaler disse; 650D, 600T, NZXT og let litt rundt. Mens du leter og bestemmer deg for kabinett kommer jeg med oppsett. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Velg et kabinett du liker. Hvis du vil ha veldig stille skjermkort og som har bra kjøling, men er dyrere og nyere versjon da, så kjøper du denne. Belysning finner du her. Se etter om du har verktøy som skruetrekker og andre ting hjemme. Kjøp deg også en antistatisk armlenke. Også Windows 7 bare tar du med i oppsettet og andre ting du vil. Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 http://www.dustinhome.no/product/5010464825/cooler-master-miditower-elite-430-atx-black/?intcmp=searchProvider_dacsa Jeg likte det kabinettet! Men hva er en antistatisk armlenke? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Vil si at kabinettet er veldig dårlig. Billig greier, dårlige løsninger og dårlig med kjøling. Skaff deg en fra 500-1600,- Antistatisk armlenke hjelper så du unngår statisk elektrisitet som kan skade komponentene. Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Ok. Hvilket kabinett anbefaler du som ikke er alt for dyrt? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 De jeg linka til, se etter miditower. Bare let. Så linker du til den her, så kan vi si om den er bra. Er støy og andre ting viktige? Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Støy er viktig ja. Vil ha den ganske stille, men spiller ikke så mye rolle bare den ikke rett og slett bråker. http://www.dustinhome.no/product/5010586569/corsair-miditower-obsidian-650d-atx-black/ Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Høres bra ut! Da kjøper jeg med noen led lys og setter på i tilegg Hva med støynivået da? Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Helt grei. Du overlever. Men en ting; Lys blir veldig stygt etter min mening, og du blir lei av det en eller annen gang. Hvis du vil ha kabinett med veldig lav støynivå som du knapt hører, så se litt på R3. Denne har smarte løsninger som kabelorganisering, lydisolasjon og dør. Denne følger også med viftekontroller som har kjekt å ha! Du kan styre 3 vifter totalt, og det følger med 2. Hvis du kjøper en ekstra vifte sammen med kabinettet, kan du kontrollere alle tre. Kjekt å ha! Lenke til kommentar
BlackBullet Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Kult! Takk for hjelpen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå