alsonar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har et CM 690 II Advanced. Inni har jeg en i7 950 som sjeldent blir varm og to gigabyte gtx 460 i sli, hvorav det øverste blir skummelt varmt hvis jeg ikke jeg ikke bruker en vifte som støyer mye. Derfor har jeg lest en del om vannkjøling og har nå lyst til å gjøre dette. Målet mitt er å bli kvitt støy og varme (kanskje litt oc, hvis gode temps ). Det er viktig at det skal være noenlunde billig, men også en del for penga. Har laget meg en liste på aquatuning.no men lurer på om dette er beste alternativ, og er ikke sikker om jeg virkelig trenger kjøling for cpu. Destillert vann tviler jeg på at blir noe problem å få tak i. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Når du først skal få det stille og kjølig, blir det jo mye bedre jo fler ting som ligger med vannkjøling. Problemet blir at vannet blir varmere, og må kjøles mer. Men til gjengjeld blir det penere, ryddigere, stillere og Bedre Lenke til kommentar
alsonar Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Har en stille kjøler fra arctic og bruker lite cpu tunge program, men det å la cpu en være loner med vann er jo litt slemt, men er det noen nettsider som er billigere enn aquatuning.no? og er frakten dyr? Lenke til kommentar
alsonar Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Jeg har laget liste på techbay også, men jeg fant den dyrere, får mer for penga hos aquatuning, men blir det likt når man ser på frakta? kan noen som har bestilt fra aquatuning utale seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå