Gå til innhold

Dell Inspiron 8100 -Utrolig god, eller blir jeg lurt?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har vurdert å kjøpe en dell inspiron 8100 ganske lenge nå. Og jeg må si at jeg syns du for utrolig mye for pengene i forhold til andre merker.

(Har gjort et par kundetillpasninger selvfølgelig.)

Men er dell virkelig bare så "perfekte"?

-Eller ender du opp med fullt av programfeil og programsvikt etc etc?

Hva ville dere kjøpt: Dell eller Targa?

prisklasse: 15'000 - 22'000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg Inspiron 8100 veldig bra, og jeg er kjempefornøyd med kjøpet. Den har vært stabil og den er rask, både under 2000 og XP. Det eneste som har vært noe å si noe på (for mitt vedkommende) har vært leveransen. Forbered deg på å vente iallfall en måned før du får den, og min historie er verken unik eller blandt de verste...

Lenke til kommentar

Har også bare hatt gode erfaringer med min Inspirion 8100. Den har faktisk aldri gjort anntydning til å krasje eller henge seg og det går bra unna i svingene også. Spiller alle typer nye spill på den uten problemer, så den kan fint brukes som spillemaskin også ( hvis du har et ok skjermkort i den da m :grin: ). Kan absolutt anbefales !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

DELL vær OBS på den. Dell er mye billigere en andre merker, og årsaken til det er at de bruker mye dårlige deler ta f.eks. USB controllern Intel BA/BAM eller CA/CAM de er utrolig dårlige leverer 3,3v -3,7v når det som er satt som standard på USB er 5v. Alså ingen "store" enheter passer på den, man trenger en USB hub med egen strømforsyning på den. Dårlig løsning spør du meg ! ... Men ser man bort fra dårlige tredjeparts deler er Dell gode maskiner, De er bra på LCD skjermer. Så Dell Inspiron 8100 er absolutt å anbefale! :smile:

Lenke til kommentar

min 8100 begynnte å lase seg hyppig, og skjermen ga totalt vridd bilde...dell brukte lang tid på å prøve å fikse den...jeg måtte sende den til sverige, og betale for transporten selv...etter 2 måneder sa de at det var en brukerfeil, jeg hadde brukt feil oppløsning på skjermen!! grunnen til at det var feil oppløsning på skjermen var at de ba meg prøve med ekstern skjerm!!

jeg fikk maskinen tilbake like dårlig som før, og måtte krangle lenge med de før jeg vi ble enige om at jeg skulle få pengene igjen...men da fikk jeg ikke beholde verken printer eller usb-kabelen jeg kjøpte for 40 kroner...

sannsynligvis var maskinen min spesiell, og den du eventuelt kjøper er nok adsillig mer stabil, men poenget er at når du kjøper dell så kjøper du kun en maskin...noen kundebehandlig og oppfølging må du ikke regne med...men hvis du liker å sitte i telefonen, og liker å skrive lange mail uten at noe skjer så kan jeg absolutt anbefale dell!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...