Blib Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Det er "premie" god nok å få en slik enorm tilbakemelding fra brukerne som det jeg har fått.Da jeg bestemte meg for å lage første del av testen var det mest for morro skyld og uten tanke på hvor mye tid dette tok, responsen har imidlertid vert så enorm at jeg har fortsatt med denne og vil fortsette enda en stund fremover. Kanskje du har nevnt det allerede, men hvorfor ikke hoppe inn i HW.no teamet eller iallefall få testene dine publisert av dem? Tviler på at de vil si nei...? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hondaen er numero uno i min bok. Den mannen lærte jeg mye av da jeg begynte å lese i forumet for 2.5-3 år siden. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 tror sikkert Snekker`n,formann,Simen1 kunne lett ha skrevet egne artikler for hardware.no. de stiller jo i egen klasse her på forumet.. er jo bare og se på Snekker`n ramtester og formann overklokke "side" og Simen1 gode kunnskaper... la de få prøve seg hvis de selv vil da.. skulle vært cool om de fikk prøve og teste noe hardware for dere.. har iallefall lært mye av di "gutta". Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hondaen er numero uno i min bok. Den mannen lærte jeg mye av da jeg begynte å lese i forumet for 2.5-3 år siden. Den støtter jeg. Om ikke udelt førsteplass, så hvertfall på pallen! Nå er det et par andre som også var veldig aktiv på den tida, slik som Mr L Wirak himself og P Gressum (hadde annet nick på delphi). Det var Gressum som forklarte meg hvordan jeg skulle overklokke min p2-333, som var min aller første pc ever. 2mnd senere så hadde jeg planslipt L2 cachen på prosessoren og klart å få kontakt mellom L2 chippen og den enorme Alpha ribba med to Y.S.Tech 60mm vifter.... Det var som kjent L2 cachen som bremset overklokking av p2-300, 333 og 350. Fikk nå min opp i 480mhz. phuh, those where the days. DrE Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Til opplysning: Mlwirak er Annsv red for Akamera nå Pgressum er Daglig leder for hele nettverket nå Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Til opplysning: Mlwirak er Annsv red for Akamera nå Pgressum er Daglig leder for hele nettverket nå Det vet jeg :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Vi hadde jo en annen mann her på forumet som bør nevnes,nemmelig Byggern. Han er i dag på Ocshoot.no, det var en som stilte opp med mye bra og hjalp mange, bla meg. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 En guide til overklokking! http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=143800 Nice one |okk^ay ! ! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...1157239#1157239 En fin lcd skjerm guide! Bra jobba oivind_dahle! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 støtter opp om den overklokkings-guiden. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=144220 Rekkefølgen til ytelsen på Radeon samt litt tekst. Ganske kort og ikke det meste av info (enda), men det inneholder det aller viktigste. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har oppdatert ytelsekartet nå, er sikkert noen små feil... si ifra hvis dere gidder. la til Nvidia's kort og gratulerer med seieren blib Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 da eg såg kva saken var om venta eg meg å sjå Snekker'n sin Ram-guide. Den burde dere legge til moddiser. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 da eg såg kva saken var om venta eg meg å sjå Snekker'n sin Ram-guide. Den burde dere legge til moddiser. er ikke den der da? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hva om moderatorene laget ei topp10 liste over tråder som er verdt å få med seg den, la oss si den foregående uken... berre ett tips, vel og merke om moderatorene leser forumet da... 8) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Den beste utnyttelsen av "geniale" emner ville være om moderatorene hadde plukket ut noen til å være "sticky topic" i de forskjellige kategoriene. På denne måten ville de være lett synlige og mer brukt, og det er jo det som er poenget, eller? Lar dette seg gjøre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ja, altså, dette er jo helt ubrukelig i lengden. Hvis vi blir nødt til å søke i HW.nos nyheter for senere å kunne få en URL er det like enkelt å bruke søkefunksjonen på forumet! Og det sier mye. Nei, det bør heller opprettes en fast side med link til fra hovedsiden hvor alle disse postene er listet. Ikke la de være nyheter som er synlige for under en dag... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6173&highlight= blir ikke den prioritert vet ikke jeg Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Denne guiden til overklokking for newbies er jo også ganske brukbar da Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 damn, nice opphenting av tråd MrX_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå