Gå til innhold

Gode tråder i forumet

Anbefalte innlegg

Det er "premie" god nok å få en slik enorm tilbakemelding fra brukerne som det jeg har fått.

Da jeg bestemte meg for å lage første del av testen var det mest for morro skyld og uten tanke på hvor mye tid dette tok, responsen har imidlertid vert så enorm at jeg har fortsatt med denne og vil fortsette enda en stund fremover.

Kanskje du har nevnt det allerede, men hvorfor ikke hoppe inn i HW.no teamet eller iallefall få testene dine publisert av dem? Tviler på at de vil si nei...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror sikkert Snekker`n,formann,Simen1 kunne lett ha skrevet egne artikler for hardware.no.

de stiller jo i egen klasse her på forumet..

er jo bare og se på Snekker`n ramtester og formann overklokke "side"

og Simen1 gode kunnskaper...

la de få prøve seg hvis de selv vil da..

skulle vært cool om de fikk prøve og teste noe hardware for dere..

har iallefall lært mye av di "gutta".

Lenke til kommentar
Hondaen er numero uno i min bok. Den mannen lærte jeg mye av da jeg begynte å lese i forumet for 2.5-3 år siden.

Den støtter jeg. Om ikke udelt førsteplass, så hvertfall på pallen! Nå er det et par andre som også var veldig aktiv på den tida, slik som Mr L Wirak himself og P Gressum (hadde annet nick på delphi).

Det var Gressum som forklarte meg hvordan jeg skulle overklokke min p2-333, som var min aller første pc ever. 2mnd senere så hadde jeg planslipt L2 cachen på prosessoren og klart å få kontakt mellom L2 chippen og den enorme Alpha ribba med to Y.S.Tech 60mm vifter....

Det var som kjent L2 cachen som bremset overklokking av p2-300, 333 og 350. Fikk nå min opp i 480mhz.

phuh, those where the days.

DrE

Lenke til kommentar

Ja, altså, dette er jo helt ubrukelig i lengden. Hvis vi blir nødt til å søke i HW.nos nyheter for senere å kunne få en URL er det like enkelt å bruke søkefunksjonen på forumet! Og det sier mye.

Nei, det bør heller opprettes en fast side med link til fra hovedsiden hvor alle disse postene er listet. Ikke la de være nyheter som er synlige for under en dag...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...