Howard Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Gode tråder i forumet Forumet på Hardware.no og søstersider er flittig i bruk av hundrevis av personer hver eneste dag. Ofte dukker det opp emner som fortjener ekstra oppmerksomhet. Vi forsøker å samle noen av disse trådene. Les saken her. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 og jeg synes dere burde roses for å faktisk si noe positivt om forumet for en gangs skyld, og ikke bare negativt pga. feilposting, spam etc. Flott :-D Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er helt enig at mangen bør roses her i forum Men man skal ikke glemme HW.no med partnere heller Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Meget bra tiltak! Det pågår stort sett alltid diskusjoner i enkelte tråder som kunne fortjent et hint på hw.no`s forside. De som ble nevnt her er noen av de beste. Snekkern`s RAM-test er jo genial. DrErling Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Utrolig mange folk som kan mye her på forumet. Mange vedig gode tråder som har hjulpet meg mang en gang. Må si at jeg tilbringer mye tid inn på Linux seksjonen, og ser utolig mye bra der inne. Får alltid svar på det jeg spør om. Må også rose Egil.B og MarcelSB og DummeGaas som har hjulpet meg gjennom mange vansklige tider i "Console". :wink: -huf out- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Glimrende! Det er godt noen tar tak i de gode trådene og gir de litt omtale utenfor forumet. Kanskje HW.no medarbeiderne noen ganger kan ta tak i gode tråder og spørre hjernen bak tråden om å få poste den som egen artikkel. Da kan disse sidene sikkert få en del gratis kvalitets-stoff fra forumet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Snekkern`s RAM-test er jo genial. DrErling 100 % enig. Den mannen fortjener en premie!!! Av alle innlegg jeg har lest, har snekker'n imponert mest. Den burde postes her: Hardware.no > Anbefalinger > RAM-anbefaling Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er dette et forslag hentet fra konkurransen mon tro? Da har folka isåfall vært raske med å publisere... Uansett, et veldig godt tiltak. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er dette et forslag hentet fra konkurransen mon tro? Da har folka isåfall vært raske med å publisere... Håper ikke det, for da taper jeg. Det var ikke mitt forslag. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er dette et forslag hentet fra konkurransen mon tro? Da har folka isåfall vært raske med å publisere... Håper ikke det, for da taper jeg. Det var ikke mitt forslag. jeg foreslo noe lignende... *håpe* Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 jeg foreslo noe lignende... *håpe* Da er vi to!! ,,, får vel håpe jeg også da... :wink: Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Kan ikke gjøre annet enn å glise jeg. Akkurat hvorfor kan dere gjette dere til alex din copycat =P Synes hw.no og søstersider gjør rett i å rose forumbrukerne for mange kommer med mye som vi alle kan ha stor glede av. Lcd tester er det mangelvare på og jeg er på utkikk etter min første lcd skjerm for tiden, så hvis _DU_ har en skjerm på lager som fortjener en omtale(eller bør merkes med advarsel fra produsentene :wink: ) så hadde det vært flott med flere valgmuligheter. Nå er ikke jeg Amd mann, men klokkeguider er flotte å lese de. Forhåpentligvis får man litt mindre "Hvordan klokker jeg mitt hovedkort" spørsmål på forumet. Og alle som har bidratt til Linux-faq'en. Takk. Dere har åpnet øynene mine. Har begynt å leke meg med linux og jeg liker det jeg ser. Når kommer kunngjøringen av vinnerne forresten? Helga? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hva med å henge ut de forum-rottene som bare kødder? det har vel motsatte effekten.. Får vel bare håpe at denne lille "berømmelsen" blir en faktor nok til at folk slutter og tuller og for en gangs skyld kommer med noen skikkelig kvalitetsposter som f.eks. testing av saker og ting som hw.no ikke har hatt under lupen ? synes dette høres ut som et bra forslag.. --alexio Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 for å si det sånn, den bruker-testen av Hansol h950 gjorde at jeg kjøpte skjermen.. vet ikke helt om jeg kunne ha sagt det samme om jeg hadde lest den på forsiden av hw.no. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 hva med å henge ut de forum-rottene som bare kødder? det har vel motsatte effekten.. Får vel bare håpe at denne lille "berømmelsen" blir en faktor nok til at folk slutter og tuller og for en gangs skyld kommer med noen skikkelig kvalitetsposter som f.eks. testing av saker og ting som hw.no ikke har hatt under lupen ? synes dette høres ut som et bra forslag.. --alexio Vi tillater ikke at brukerene flamer hverandre, og da kan jo ikke vi starte med det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er dette et forslag hentet fra konkurransen mon tro? Kan vi få svar på dette? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Er dette et forslag hentet fra konkurransen mon tro? Kan vi få svar på dette? Dette "tiltaket" er ikke et direkte resultat av konkurransen, nei. Men det kan tenkes vi fikk noen ideer mens vi leste gjennom alle svarene Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 " Vi begynner med en tråd i Overklokking.nos" overklokking. <- no Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Den artikkelen med liste over gode topicer, hva med å holde den løpende oppdatert, og informere om siste oppdatering på toppen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Snekkern`s RAM-test er jo genial. DrErling 100 % enig. Den mannen fortjener en premie!!! Av alle innlegg jeg har lest, har snekker'n imponert mest. Den burde postes her: Hardware.no > Anbefalinger > RAM-anbefaling Det er "premie" god nok å få en slik enorm tilbakemelding fra brukerne som det jeg har fått. Da jeg bestemte meg for å lage første del av testen var det mest for morro skyld og uten tanke på hvor mye tid dette tok, responsen har imidlertid vert så enorm at jeg har fortsatt med denne og vil fortsette enda en stund fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå