HawoX_ Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hei, Skal nå i gang med årets byggeprosjekt, og temaet er en svart gamingrigg med noen røde detaljer. Jeg har tittet en del på vifter, og skjønt det slik at SilverStone Air Penetrator er en av de bedre for airflow inn og ut av kabinetter, men svak ved bruk på f.eks. radiatorer. Mitt problem er at SilverStone Air Penetrator kommer i sølv/krom utførelse i rammen. Selve LED lyset (rødt i mitt tilfelle) har jeg ikke noe problem med, men denne sølvfargen ødelegger litt av helhetsinntrykket ift de øvrige svarte delene (Obsidian 800D, Rampage IV osv). Er det mulig å få de farget på egen hånd? Lakk/spray kanskje? Vil jo ikke ødelegge komponenten rent teknisk. Prøvde å spraylakkere en DVD-ROM spiller fra grå til svart en gang med mindre hell, da størrelsen ble større av lakken, som igjen flasset av da den skulle plasseres inn i kabinettet. Tips, noen? Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Mange gode sorte vifter på markedet, tror det er en bedre løsning Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Disse har ihvertfall svart ramme. Antar du skal ha 120mm. Lenke til kommentar
HawoX_ Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 Takk til begge for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå