Redaksjonen. Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Idiotisk eller genial oppfinnelse? Denne lampen skrur seg av hver gang du blunker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Det medfører mer slitasje på lyspæren, så de tallene du sparer i effekt, taper både du og miljøet på i lyspærer. 2 Lenke til kommentar
miXer Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Nja, det er ikke sikkert. Med tanke på at en lyspære faktisk blinker 50 ganger i sekundet så tror jeg faktisk den vil forlenge levetiden. 1 Lenke til kommentar
zacake Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Nja, det er ikke sikkert. Med tanke på at en lyspære faktisk blinker 50 ganger i sekundet så tror jeg faktisk den vil forlenge levetiden. 60 i USA Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Med LED-pærer så vil blinking uansett ikke være et problem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Nja, det er ikke sikkert. Med tanke på at en lyspære faktisk blinker 50 ganger i sekundet så tror jeg faktisk den vil forlenge levetiden. Det har ingenting med den faktiske blinkingen å gjøre. Det har med nedkjøling, og ved 50/60Hz så får ikke glødetråden noen særlig sjanse til å kjøles ned. Med LED-pærer så vil blinking uansett ikke være et problem. Med LED-pærer så hadde ikke denne oppfinnelsen vært nødvendig. Endret 20. april 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Man sparer kanskje strøm, men ekstra ansiktsslitasje pga. at man må knipe igjen øynene for at det skal funke, gjør at denne utrolig tilbakestående opfinnelsen ikke er noe for meg. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Man sparer kanskje strøm, men ekstra ansiktsslitasje pga. at man må knipe igjen øynene for at det skal funke, gjør at denne utrolig tilbakestående opfinnelsen ikke er noe for meg. Ansiktsslitasje? *knis* Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Om oppfinneren hadde hatt arbeidslys som slukket hver gang en dårlig idé dukket opp måtte han laget denne i mørket. 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Sikkert ikke irriterende for andre i som er i rommet når lyset driver å blinker hele tiden =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg