Jompio Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har i det siste slitt veldig med mareritt, som igjen gjør at nattesøvnen min blir dårlig og at jeg blir uopplagt på dagen. Jeg har nå hatt dette fem dager i strekk og aner ikke hvorfor. Jeg går forresten på antibitokia og lurer på om dette kan være noe av grunnen? Ellers har jeg ingen store bekymringer i hverdagen som er nevneverdig. Noen som har opplevd noe lignende eller kan komme med tips til hvordan jeg kan sove bedre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Du skal ikke se bort fra at dette kommer fra antibiotikaen, spesielt om du ikke har noe annet du kan sette fingeren på og hvis det oppsto rett etter at du begynte å ta den. Er det samme temaet som går igjen ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hva tar du antibiotika mot? En infeksjon? Altså, har du feber? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Resirkulerende mareritt tyder ofte på at det er noe i livet som underbevisstheten prøver å gjøre deg oppmerksom på. Uten at du beskriver disse marerittene er det vanskelig å komme med noe mer håndfast. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Er det drømmer som ikke henger på greip, eller noe som kan ligge i bakhodet ditt som på en eller annen måter kommer frem i drømmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå