gamerman Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Fable er utsatt igjen nå til kanskje nærmere midten av 2004. Får håpe vi ser Fable i butikken før xbox2 da : ) her er det en link som du kan lese om det: http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=7126 Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Næh, så uventet.... Den kunna man ikke lukte på mils avstand. Jul 2004 sier nå jeg. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, då blir det bare å smøre seg med enda meir tålmodighet da eg som håpet det kom q1 2004 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 erre sånn atte FABLE blir bra eller? Bra grafikk? (er grafikk-kis, jeg) Lenke til kommentar
Bebi Vegeta Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ney KJedelig igjen !!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Huff, gleder meg litt for mye til Fable, men det er bra at de tar seg god tid, de vet hva de driver på med, og jeg har tro på at det vil bli en av tidenes største spillopplevelser... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Huff, gleder meg litt for mye til Fable, men det er bra at de tar seg god tid, de vet hva de driver på med, og jeg har tro på at det vil bli en av tidenes største spillopplevelser... Eg er hjertens enig, gleder meg som eg aldri før har gjort. Spillet kommer til å revlusjonere rpg sjangeren. Eg er håper det lever opp til ryktet det har skapt seg Lenke til kommentar
zaico Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Huff, gleder meg litt for mye til Fable, men det er bra at de tar seg god tid, de vet hva de driver på med, og jeg har tro på at det vil bli en av tidenes største spillopplevelser... Eg er hjertens enig, gleder meg som eg aldri før har gjort. Spillet kommer til å revlusjonere rpg sjangeren. Eg er håper det lever opp til ryktet det har skapt seg Gleder meg også veldig till fable, men frykter jeg blir skuffet, synes jeg har opplevd dette før (black and white) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Gleder meg til Fable jeg også. skal jeg love dere! Ventet på det lenge nå, og det har vært mange utsettelser underveis, men nå er jeg vant til det Så det går nok fint. Skal kjøpe det så fort det kommer ut. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nei, det er Big Blue Box som utvikler det. Et satelitt-team til Lionhead. Syns å huske at Peter Moleneux jobbet 3 el. 4 uker på skift mellom B&W2 og Fable... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der joda samme mannen Peter Molyphox, eller hvordan man nå staver navnet.. Neida heldigvis er det ikke samme type spill, men han lovet gull og grønne skoger også før black and white lanseringen.. Og etter min mening ble ikke resultatet som forventet.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sjekk ut! : http://www.lionhead.com/flash/games.html og trykk på FABLE! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sjekk ut! : http://www.lionhead.com/flash/games.html og trykk på FABLE! Den siden er fullstendig genial Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hadde lyst på dette jeg og til jeg oppdaget at verdnen blir mindre en den som var i morrowind. jeg vil ha støre verdner jeg. En annen ting som iriterer meg er at det ikke er planlagt pc port, hvorfor i helvete skal x-box folk bare ha gleden!. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvis XBOX versjonen selger godt er det nok store muligheter for en PC port. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sjekk ut! : http://www.lionhead.com/flash/games.html og trykk på FABLE! Den siden er fullstendig genial Erhm...bare til opplysning så har eg hatt den i signaturen ein go stund nå. Men det er bra andre finner ein sånn juvel av ei nettside også Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der joda samme mannen Peter Molyphox, eller hvordan man nå staver navnet.. Neida heldigvis er det ikke samme type spill, men han lovet gull og grønne skoger også før black and white lanseringen.. Og etter min mening ble ikke resultatet som forventet.. men trukke det er samme team... så over til spillet, gleder meg vilt til å finne ut kossn det fungere det der "hold dæ inni huset å lær trolldom, bli tynn og blek, hold dæ i sola å tren med sverd og løft steina, bli solbrun og sterk! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der joda samme mannen Peter Molyphox, eller hvordan man nå staver navnet.. Neida heldigvis er det ikke samme type spill, men han lovet gull og grønne skoger også før black and white lanseringen.. Og etter min mening ble ikke resultatet som forventet.. men trukke det er samme team... så over til spillet, gleder meg vilt til å finne ut kossn det fungere det der "hold dæ inni huset å lær trolldom, bli tynn og blek, hold dæ i sola å tren med sverd og løft steina, bli solbrun og sterk! Eg lurer på hvordan det blir å gifte seg, etter som eg har forstått så går det ann å være gift med flere forskjellige på samme tid Har allt tenkt på hvordan helten min skal bli, strek heroisk type som alle småbarna i byen ser opp til. Etter der så må eg prøve meg som ein ond assasin eller mage. Uendlig med muligheter(nesten) gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå