Gå til innhold

Fable utsatt igjen


gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, gleder meg litt for mye til Fable, men det er bra at de tar seg god tid, de vet hva de driver på med, og jeg har tro på at det vil bli en av tidenes største spillopplevelser...

 

Eg er hjertens enig, gleder meg som eg aldri før har gjort. Spillet kommer til å revlusjonere rpg sjangeren. Eg er håper det lever opp til ryktet det har skapt seg

Lenke til kommentar
Huff, gleder meg litt for mye til Fable, men det er bra at de tar seg god tid, de vet hva de driver på med, og jeg har tro på at det vil bli en av tidenes største spillopplevelser...

 

Eg er hjertens enig, gleder meg som eg aldri før har gjort. Spillet kommer til å revlusjonere rpg sjangeren. Eg er håper det lever opp til ryktet det har skapt seg

 

Gleder meg også veldig till fable, men frykter jeg blir skuffet, synes jeg har opplevd dette før (black and white)

Lenke til kommentar
Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der

 

joda samme mannen Peter Molyphox, eller hvordan man nå staver navnet.. Neida heldigvis er det ikke samme type spill, men han lovet gull og grønne skoger også før black and white lanseringen.. Og etter min mening ble ikke resultatet som forventet..

Lenke til kommentar
Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der

 

joda samme mannen Peter Molyphox, eller hvordan man nå staver navnet.. Neida heldigvis er det ikke samme type spill, men han lovet gull og grønne skoger også før black and white lanseringen.. Og etter min mening ble ikke resultatet som forventet..

 

men trukke det er samme team...

 

så over til spillet, gleder meg vilt til å finne ut kossn det fungere det der "hold dæ inni huset å lær trolldom, bli tynn og blek, hold dæ i sola å tren med sverd og løft steina, bli solbrun og sterk!

Lenke til kommentar
Fable, som spill, kan ikke sammenlignes med Black and White... Er vel ikke helt de samme som har laget spillene heller? Er ikke sikker der

 

joda samme mannen Peter Molyphox, eller hvordan man nå staver navnet.. Neida heldigvis er det ikke samme type spill, men han lovet gull og grønne skoger også før black and white lanseringen.. Og etter min mening ble ikke resultatet som forventet..

 

men trukke det er samme team...

 

så over til spillet, gleder meg vilt til å finne ut kossn det fungere det der "hold dæ inni huset å lær trolldom, bli tynn og blek, hold dæ i sola å tren med sverd og løft steina, bli solbrun og sterk!

 

Eg lurer på hvordan det blir å gifte seg, etter som eg har forstått så går det ann å være gift med flere forskjellige på samme tid :D

Har allt tenkt på hvordan helten min skal bli, strek heroisk type som alle småbarna i byen ser opp til.

Etter der så må eg prøve meg som ein ond assasin eller mage.

Uendlig med muligheter(nesten) gleder meg :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...