UriasX Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kommer nok til å spille alle klassene til lvl 60, bruker betaen til å teste hvem jeg skal spille først Regner med at det blir sykt mange som kommer til å spille DH så item-messig er det nok lettere å bytte fra seg til DH enn å skaffe seg Litt som i D2, lett å få tak i items for druid, not so much til paladin og sorc Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Mjah... Gir meg på jakt etter kronen. Jeg har fått vite det jeg trenger, og sparer resten til retail. Mitt spørsmål: Skal jeg slette forhåndsbestillingen? Svar: Nope! Enkelt og greit Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hehe 4/5 ferdig nå. Bare WD igjen nå, så har jeg fått vite det jeg ville. Og preorder av Collectors edition, den skal ikke slettes nei EDIT: Skriveleif kom på besøk Endret 21. april 2012 av HaakonNordengen Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 5/5 done. Eneste problemet, jeg er ikke kommet noe lengre med å velge klasse for release. Alle var jo morsomme....Får vippe alle opp til 13 for å se på passive skills og sånt. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har 5/5 nå, og det er uten tvil Barbarian som blir min første karakter! 2x1hånds våpen med frenzy, er helt fantastisk. Legg til leap og du kan ha de morro hele kvelden Forøvrig: Av de fire andre klassene var Witch Doctor den nest beste synes jeg. poison dart som skyter 3 piler, og flammeflaggermus fikk det meste til å forsvinne fort. Legg til at du har tre biskebisker med deg som tanker og tar oppmerksomhet så ble det hele en enkel affære. Men den er ikke på langt nær så brutal som barbarian Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Bare velg Amerikansk server , så kommer dere inn uansett , jeg har spillt siden fredag , det er ikke vitsi og knote med filer og dritt. Kom aldri inn på eu,,, Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det er fordi EU servere ikke deltar i Open Beta. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Her var jeg sikker på at jeg skulle spille monk og vertfall ikke barbar.. men neida.. Barbar er bare så brutalt at det er genialt. Skal teste DH neste no, men ikke sikker på om ranged er helt min ting i slike spill. Heter no "hack and slash" for en grunn Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Hvordan fungerer forhåndsbestilling? Jeg vil gjerne ha spillet på realese dagen, men om jeg bestiller over nett så får jeg vel ikke det? De sender vel ikke ut spillene før 15.mai? Gidder ikke kjøpe fra Battle.net, da jeg vil ha spillet i fysisk form. Endret 1. mai 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Hvordan fungerer forhåndsbestilling? Jeg vil gjerne ha spillet på realese dagen, men om jeg bestiller over nett så får jeg vel ikke det? De sender vel ikke ut spillene før 15.mai? Gidder ikke kjøpe fra Battle.net, da jeg vil ha spillet i fysisk form. Elkjøp sa de skulle shippe 11.mai når jeg bestillte fra de. Jeg regner med det er riktig, man får jo uansett ikke spilt spillet før 15. Om man skulle få det tidligere. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå