Skosåle Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Alt dette bare fordi utviklere har funnet ut at det er lurt å ha alt igjennom internett. Er ingen store spill som har smoothe utslipp lenger, bare vent til 15 mai! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Bashiok We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure. Kjekt å vite. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Bashiok @Bashiok Reply Retweet Favorite · Open If you are seeing Error 3003 click on Options and change your region to 'The Americas'. The open beta is on US servers only. Forklarer hvorfor default valget var US Endret 20. april 2012 av TheScorp Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 I'm finally in.. stream at http://www.twitch.tv/xylein Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Error 37 :-( Noen andre som sliter med det samme? Endret 20. april 2012 av Mazeking Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 "Diablo 3 setup" "Updating setup files.... " Stått sånn i 6 timer nå, imens jeg har vært ute.. Ikke flyttet seg en milimeter. Slettet "battle.net" mappen, prøvde igjen, fortsatt ingen bevegelse. Hadde samme problemet. Vet ikke hva den endelige løsningen er, men for meg ble det å: (Pass på at Agent.exe ikke står og kjører i bakgrunn først) - Kjøre C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Agent.868 som Admin, la den kjøre seg ferdig. - Restarte Diablo III Beta enGB Setup som Admin. - La den stå i ca. 20 minutter. Tredje gangen jeg gjorde dette, hoppet den over den ca. 60% delen som jeg var fast på, og kom til installasjonen etter ca. 10 minutter med venting. (Fant denne løsningen på forumet på eu.battle.net, men husker ikke hvilken tråd.) Etter Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 "Diablo 3 setup" "Updating setup files.... " Stått sånn i 6 timer nå, imens jeg har vært ute.. Ikke flyttet seg en milimeter. Slettet "battle.net" mappen, prøvde igjen, fortsatt ingen bevegelse. Hadde samme problemet. Vet ikke hva den endelige løsningen er, men for meg ble det å: (Pass på at Agent.exe ikke står og kjører i bakgrunn først) - Kjøre C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Agent.868 som Admin, la den kjøre seg ferdig. - Restarte Diablo III Beta enGB Setup som Admin. - La den stå i ca. 20 minutter. Tredje gangen jeg gjorde dette, hoppet den over den ca. 60% delen som jeg var fast på, og kom til installasjonen etter ca. 10 minutter med venting. (Fant denne løsningen på forumet på eu.battle.net, men husker ikke hvilken tråd.) Etter Til opplysning så gikk installasjonen smooth as silk på mac! ;-) Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Error 37 :-( Noen andre som sliter med det samme? Bare meg som sliter???? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kommer verken inn i spillet eller logget inn på forumet. Så dette er "stress test" ja Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Kanskje det fungerer bedre i morgen. Har vel forsøkt å logge inn sikkert 10 ganger siden kl 21. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 "Diablo 3 setup" "Updating setup files.... " Stått sånn i 6 timer nå, imens jeg har vært ute.. Ikke flyttet seg en milimeter. Slettet "battle.net" mappen, prøvde igjen, fortsatt ingen bevegelse. Hadde samme problemet. Vet ikke hva den endelige løsningen er, men for meg ble det å: (Pass på at Agent.exe ikke står og kjører i bakgrunn først) - Kjøre C:\ProgramData\Battle.net\Agent\Agent.868 som Admin, la den kjøre seg ferdig. - Restarte Diablo III Beta enGB Setup som Admin. - La den stå i ca. 20 minutter. Tredje gangen jeg gjorde dette, hoppet den over den ca. 60% delen som jeg var fast på, og kom til installasjonen etter ca. 10 minutter med venting. (Fant denne løsningen på forumet på eu.battle.net, men husker ikke hvilken tråd.) Etter Takker for hjelp! Prøver dette nå. Får være tålmodig å la den stå litt Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Da har jeg gått ut av spille og dere får kose dere Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Alt dette bare fordi utviklere har funnet ut at det er lurt å ha alt igjennom internett. Er ingen store spill som har smoothe utslipp lenger, bare vent til 15 mai! Ja, sånn går det jo gjerne når nett kreves for SP.... AtW 2 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Da var diablo3 demo competed! Tok knekken på the skeleton king. Spilte som wizard. Veldig bra monstere og animasjoner hele veien og fantastisk landskap! Mye gode vibber til Diablo 1 og 2, musikken var til tider innpå de samme tendenser som i 1 ern og 2 ern. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Noen som spiller på MacBook Pro her? Isåfall hvilken modell/speccs og hvordan kjørte det? Har en kompis som lurer veldig på hvordan hans MBP 15" 2012 vil kjøre det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg spiller det på en 15" MBP 2011, 8GB ram, 2.2 i7, AMD 6750 1GB skjermkort. Det glir bra i 1680x1050 med alt på max untatt shadows, på medium. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Har fortsatt problemer lørdag morgen jeg. "Error 37 - The servers are busy at this time." No kidding! http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4511822204?page=1 "We've capped the open beta concurrency until we can resolve some stability and service issues, and until it's resolved you will likely see an Error 37 when attempting to log in." Endret 21. april 2012 av PaulKemp Lenke til kommentar
Vaggi Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kommer meg ikkje inn i dag. Eg kom meg inn i går, etter noen timer med innloggings spamming... ser ut som det er samme leiken i dag. Får vel bare prøve litt til! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har fortsatt ikke kommet inn. Første var error 3003, og da det var fikset opp i kom error 3007 Men jeg klarer fint å vente til 15.05, jeg. Lenke til kommentar
Tmeese Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er det noen andre som får feilmeldingen "error 300008" og eventuelt vet hvordan dette løses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå