Gå til innhold

i5 vs i7 prosessor

keeg92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om hovedsaklig denne pc-en skal brukes til redigering, er det ikke like greit å bruke en stasjonær?

Vet at kameratene mine som holder på med redigering bruker opp mot 20 GB ram når de holder på. Og de har ikke begynt med store prosjekter enda. Er sykt mye å hente på å bruke en stasjonær pc i stede for bærbar, spesielt for denne typen bruk.

Hva er grunnen for at du velger en bærbar? Er det mobilitet?

Lenke til kommentar

Om hovedsaklig denne pc-en skal brukes til redigering, er det ikke like greit å bruke en stasjonær?

Vet at kameratene mine som holder på med redigering bruker opp mot 20 GB ram når de holder på. Og de har ikke begynt med store prosjekter enda. Er sykt mye å hente på å bruke en stasjonær pc i stede for bærbar, spesielt for denne typen bruk.

Hva er grunnen for at du velger en bærbar? Er det mobilitet?

Var i hovedsak på grunn av mobiliteten ja. Blir filmer til privat bruk til å begynne med. Så har jeg falt ganske i smak for denne pc'en. Men vil denne i7 prosessoren og de 2gb ekstra RAM gjøre en stor forskjell. Er det verdt de 3000 ekstra kronene for det?

Lenke til kommentar

Kunne du linket den andre PC-en?

Generelt svar: Det vil merkes en forskjell, det er på nettopp dette feltet ram og HT er en stor fordel. Har dessverre ikke nok erfaring til å konkludere med nøyaktig hvor mye forskjellen vil bli.

Lenke til kommentar

Kunne du linket den andre PC-en?

Generelt svar: Det vil merkes en forskjell, det er på nettopp dette feltet ram og HT er en stor fordel. Har dessverre ikke nok erfaring til å konkludere med nøyaktig hvor mye forskjellen vil bli.

Snakket med samsung hinn dagen, då sa han at en ny versjon av den jeg allerede har linket vil komme i mai. Det han nevnte var i7 prosessor med 8gb RAM, ellers skulle det meste være noe lunne det samme.

Hann ga meg produktnret til pc'en, da fant jeg ut at elkjøp kom til å selge den for 11 300.

(siden viste ikke noe specs, bilder eller info..)

Skjønner, bare veldig usikker på om den derre i5 holder og jeg kan spare meg de 3000 eller ikke. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...