Gå til innhold

[RAF] Recruit a Friend

Anbefalte innlegg

Så ja, emnet sier alt.

Jeg er på Argent Dawn, noe som forsåvidt er et RP realm. Jeg har nettopp kommet tilbake til WoW etter ett års pause. Nå ser jeg fram til mye god spille-tid med gamle - og forhåpentligvis nye venner.

Derfor leter jeg etter noen som vil bli rekruttert til WoW, fordeler er det for meg - og for deg.

Slik fungerer det;

Jeg sender en invitasjon gjennom Battle.net til den personen som sender meg en e-mail og vil bi rekruttert til WoW. Du vil i den mailen bli veiledet til å starte din egen Battle.net konto, som er nødvendig for å spille WoW nå i disse dager.

Når du har laget kontoen din, og laget en karakter på mitt realm (Noe som er fordelaktig at du gjør) så kan vi møtes i Azeroth - WoW verden - her kan vi spille ilag med alle de vanlige fordelene WoW spillere har i 90 dager gratis

I tillegg til dette vil vi få en skill som gjør at vi kan teleportere til hverandre, så vi kan reise lettere ilag.

Om ikke alt dette var nok så vil du også få bonus experience(!) noe som gjør at du kan komme deg til topp levlene innen de 90 dagene for å oppleve end-game materialene, noe som er bortimot det morsomste med hele spillet

Hva jeg 'krever'?

Det er ikke mange ting jeg krever av deg, men her er noe jeg synes bør nevnes;

*Oppfør deg som folk når du er i et MMO, ikke troll rundt bare fordi dette er på internett, altså 'Be mature' (ingenting å si om din alder, bare oppførsel).

* Det er en fordel om du har et headset med Mic. Jeg eier en Mumble konto, og man kan ellers bruke Skype til behov - til lettere kommunikasjon

* Snakk engelsk i alle chatte kanaler det gjelder, det er et engelsk rollespiller realm og det må respekteres!

Om du er interessert så PM'er du meg din email, og så fort jeg sjekker innboksen vil jeg rekruttere deg tilbake til WoW. Vi har mange muligheter, til å ha det kjekt ilag i WoW så ikke nøl!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...