Benbjo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Betrand MoM. Chelsea scorer på denne corneren. Garantert Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kunne egentlig tenkt meg Torres til Arsenal jeg. Føler han blir brukt feil i Chelsea og kunne bidratt mer i Arsenal. Om han selges til en femtedel av prisen til Chelsea, tror jeg det kunne vært en god handel. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Game over. 0-0. Utrolig svak forestilling av oss. Sliter med å tro at vi skal klare 3 plassen nå. Lurer på hva det er med RvP forresten. 7 kamper og ingen spillermål. Hodet en annen plass? Sliten? Bommet på 3 gigantiske sjanser i dag. Endret 21. april 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Finfint resultat. Veldig finfint, både for tabellen og for tippinga mi. Takk! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er vel 6 poeng foran både tottenham og newcastle enda, de må altså vinne begge kampene for å ligge LIKT. Arsenal har relativt ok kamper igjen. Vanskeligste er Stoke borte. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Game over. 0-0. Utrolig svak forestilling av oss. Sliter med å tro at vi skal klare 3 plassen nå. Lurer på hva det er med RvP forresten. 7 kamper og ingen spillermål. Hodet en annen plass? Sliten? Bommet på 3 gigantiske sjanser i dag. Du burde vel egentlig være ganske fornøyd med dette resultatet, med tanke på at dette var garantert tap og Chelsea kom til å pisse på oss osv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Kunne egentlig tenkt meg Torres til Arsenal jeg. Føler han blir brukt feil i Chelsea og kunne bidratt mer i Arsenal. Om han selges til en femtedel av prisen til Chelsea, tror jeg det kunne vært en god handel. Å sette Torres sammen med Sturridge er som å lage gull av gråstein. Urmaker: Litt surt for deg nå? Med tanke på at dette er et latterlig svakt Chelsea lag? Endret 21. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Game over. 0-0. Utrolig svak forestilling av oss. Sliter med å tro at vi skal klare 3 plassen nå. Lurer på hva det er med RvP forresten. 7 kamper og ingen spillermål. Hodet en annen plass? Sliten? Bommet på 3 gigantiske sjanser i dag. Du burde vel egentlig være ganske fornøyd med dette resultatet, med tanke på at dette var garantert tap og Chelsea kom til å pisse på oss osv. Ja, hadde tatt 1 poeng foran denne kampen. Irriterer meg bare utrolig hvor dårlig vi spiller til tider. Hadde vel kanskje en 15-20 gode minutter i dag. Kos burde blitt matchvinner. Dessuten må man ikke ignorere det at Chelsea stitle B-laget sitt i dag. Det laget skal man slå. Er vel 6 poeng foran både tottenham og newcastle enda, de må altså vinne begge kampene for å ligge LIKT. Arsenal har relativt ok kamper igjen. Vanskeligste er Stoke borte. Sliter tradisjonelt både borte mot Stoke og WBA. Norwich kan også finne på å slå oss i den formen vi er i. Husk de slo Tottenham på WHL. Føler meg ikke sikker på 3 poeng på noen av de kampene der. Vi har ødelagt for oss selv med tap mot QPR og Wigan. 2 Kamper man skulle vunnet klart. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Sant det Benjo. Men dere mangler Arteta. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Arteta isteden for Ramsey, så tror jeg vi hadde vunnet med mer enn 2 mål. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Et helt ok resultat som alle som kjemper om 3. og 4. plassen kan være fornøyde med. Det ene poenget kan vise seg å være gull verdt mot slutten av sesongen. Det var en kamp der jeg venta og venta på det ene målet som Arsenal har vist at de fikse så mange ganger før. Men det kom aldri... Forsåvidt enig med alle andre her, Arteta er en mann som er savnet på midtbanen. Noen må virkelig overbevise Wenger om at Ramsey ikke har noe på førstelaget å gjøre. Endret 21. april 2012 av Christiαn Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Skuffa over gutta i dag, men Chelsea gjør det faen ikke lett heller. Makan til drittlag tror jeg knapt finnes. Lag til flere milliarder, som må ut å vinne denne kampen også viser de faen ikke interesse uten en eller lang punt opp på banen avogtil der en av Chelsea spillerene jager og vis han får ballen er han alene, rett og slett flaut å se på det laget. Surt at vi ikke scorer i dag mtp på noen av de sjangsene vi hadde. Også jævla surt at vi tydeligvis har en kvote på 2 straffer i sesongen og etter det er det slutt. Helt latterlig av Mason(?) og symbolisere at Cahill hadde henda bak ryggen og ikke dytta på straffesituasjonen. Kanonklar straffe der, dytt i ryggen med 2 hender som feller spiller på innlegg er tydeligvis ingenting. Jævla rubler. Satan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Skuffa over gutta i dag, men Chelsea gjør det faen ikke lett heller. Makan til drittlag tror jeg knapt finnes. Lag til flere milliarder, som må ut å vinne denne kampen også viser de faen ikke interesse uten en eller lang punt opp på banen avogtil der en av Chelsea spillerene jager og vis han får ballen er han alene, rett og slett flaut å se på det laget. Surt at vi ikke scorer i dag mtp på noen av de sjangsene vi hadde. Også jævla surt at vi tydeligvis har en kvote på 2 straffer i sesongen og etter det er det slutt. Helt latterlig av Mason(?) og symbolisere at Cahill hadde henda bak ryggen og ikke dytta på straffesituasjonen. Kanonklar straffe der, dytt i ryggen med 2 hender som feller spiller på innlegg er tydeligvis ingenting. Jævla rubler. Satan. Skulle RvP hatt straffe der skulle også Chelsea hatt minst 1. Synes RvP oppsøker straffen i den situasjonen 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hvilken situasjon da? Skulder mot skulder duellen av Sagna og Kalou? Isåfall, nei. Ikke mulig å sammenligne engang. Robin går nok ned lett ja, men det er fremdeles straffe. Han får en klar dytt med to hender i ryggen under et farlig innlegg, hadde han hoppa på den hadde han aldri nådd ballen nøyaktig pga dytten. Han blir ikke veltet av kroppen til Cahill, men han blir klart dytta med to hender og det SKAL være straffe. Lener meg litt på Neville sin forklaring på når folk detter lett; spillet har blitt slik at skal du få noe må du dette, og holder du deg på beina så får du ingenting selv om du klart blir hindra. Slik var situasjonen idag. Det dummeste med hele jævla dritten var uansett at dommeren symboliserte for at Cahill hadde henda bak ryggen. Sveiseblind som få i den situasjonen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Aldri i verden straffe, spør du meg. Dommeren var vel ganske god i dag, var han ikke? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Skuffa over gutta i dag, men Chelsea gjør det faen ikke lett heller. Makan til drittlag tror jeg knapt finnes. Lag til flere milliarder, som må ut å vinne denne kampen også viser de faen ikke interesse uten en eller lang punt opp på banen avogtil der en av Chelsea spillerene jager og vis han får ballen er han alene, rett og slett flaut å se på det laget. Surt at vi ikke scorer i dag mtp på noen av de sjangsene vi hadde. Også jævla surt at vi tydeligvis har en kvote på 2 straffer i sesongen og etter det er det slutt. Helt latterlig av Mason(?) og symbolisere at Cahill hadde henda bak ryggen og ikke dytta på straffesituasjonen. Kanonklar straffe der, dytt i ryggen med 2 hender som feller spiller på innlegg er tydeligvis ingenting. Jævla rubler. Satan. Det verste er at jeg ikke skjønner hva de tror de får ut av å ligge så jævli lavt. Det virka rett og slett som om de var fornøyde med ett poeng! Jeg synes forresten både Diaby og Santos gjorde friske innhopp. Santos som venstreving, er det bare jeg som leker med den tanken? Theo skada. Ox er enda ikke klar til regelmessig toppnivåspill. Gerv er ikke i toppform. Kan bli spennende Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Vi fikk et poeng med å stille med et b lag på Emirates. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det sier vel litt om B laget som hvertfall klarer å få et poeng en ''A'' laget spm ikke klarte det. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Vi fikk et poeng med å stille med et b lag på Emirates. Men altså, dere ville ikke noe annet, og da er det vanskelig for motstander å putte. Spørsmålet er, hva skal dere med bare ett poeng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå