Emils. Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) TV2 PL HD1 KL 13.45 Lørdag 21 April Dommer: Mike Dean Ute for Arsenal: Arteta, Mertesacker, Frimpong, Wilshere. Ute for Chelsea: David Luiz. Bertrand og Romeu usikre, Ivan soner karantene. Kampen om Topp 4 http://youtu.be/NGpjIYBVqgI Endret 20. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Når du første skal lage en sånnen tråd, så kan du jo strengt tatt få med litt mer info. F.eks at Benayoun er indisponibel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Foreslår at du skriver kampinfo hvis det er så viktig for deg. Jeg sitter av et inntrykk at det betyr lite hva som står i førsteposten uansett. 2 Lenke til kommentar
I am Gunner Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 3-1 Van Persie x2, Walcott - Mata Foreslår at du skriver kampinfo hvis det er så viktig for deg. Jeg sitter av et inntrykk at det betyr lite hva som står i førsteposten uansett. BRA TRÅD!! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 3-3 Van Persie x3, Torres x3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Går ut i fra at Torres starter. Den defensive midtbanen blir spennende å se på. Er skeptisk til alle kombinasjonen bortsett i fra Mikel - Meireles, men de spares nok. Blir også spennende å se om laget er preget av forrige kamp på en positiv eller negativ måte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Drogba ute med skade. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/9216622/Chelseas-battered-striker-Didier-Drogba-out-of-Arsenal-game-and-could-miss-Barcelona-return-leg.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Han hadde vel ikke spilt på Lørdag uansett regner jeg med. Men ironisk at han klarte å skade seg. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hadde nok vært på benken i tilfelle det skjer noe med Torres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Ja det hadde han, men tenkte mest på fra start. Regner med Torres starter og muligens Sturridge også-. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Blir nok Kalou - Torres - Sturridge. Mata regner jeg med også spiller. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Herlig at kampen går tidlig, perfekt syncet mellom tolvtimersregelen med alkohol og jobb seinere. Vel Arteta er som sagt ute, og midtbanen vår kan bli kritisk i denne kampen. Lar være å tippe noe resualtat. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Arteta ute, midtbanen kommer til å bli rasskjørt. Van Persie ute av form i tillegg, vet ikke hvordan dette går, men jeg gruer meg noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette kan ikke gå bra. Chelsea er i storform og vi har en midtbane som ikke fungerer og en RvP ute av stand til å score disse dager. Det beste vi kan håpe på er et uavgjort resultat. Taper vi her blir en CL plass meget vanskelig ettersom vi møter Stoke borte i neste runde. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Håper Le Coq starter framfor Ramsey. Vi trenger en som virkelig kan krige og holde på ballen på midten. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) 0-2 tipper jeg. Håper Le Coq starter framfor Ramsey. Vi trenger en som virkelig kan krige og holde på ballen på midten. Er ikke han skadet? e: glem det, så han er tilbake i troppen. Endret 21. april 2012 av jdmik Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Diaby i god fysisk form hadde seff vært en drøm, men jeg tror ikke det skjer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Dette kan ikke gå bra. Chelsea er i storform og vi har en midtbane som ikke fungerer og en RvP ute av stand til å score disse dager. Storform? Jo, vi slo Barcelona, men at vi er i stormform er jeg uenig i. Vi burde ha selvtillit som kan hjelpe oss, men vi har sett tidligere at vi gjør det bra en kamp for så å virke totalt borte neste kamp. Jeg er spent på kampen. Håper på seier, vi burde klare å slå Arsenal med tanke på at dere mangler Arteta, men det kan fort slå andre veien er jeg redd. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Cech, Bosingwa, Cahill, Terry, Bertrand, Essien, Romeu, Malouda, Kalou, Sturridge, Torres Szczesny; Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs; Song, Ramsey, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott and van Persie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå