Gå til innhold

PL: Arsenal - Chelsea, 21 April - Emirates

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ut i fra at Torres starter. Den defensive midtbanen blir spennende å se på. Er skeptisk til alle kombinasjonen bortsett i fra Mikel - Meireles, men de spares nok. Blir også spennende å se om laget er preget av forrige kamp på en positiv eller negativ måte.

Lenke til kommentar

Dette kan ikke gå bra. Chelsea er i storform og vi har en midtbane som ikke fungerer og en RvP ute av stand til å score disse dager.

Det beste vi kan håpe på er et uavgjort resultat. Taper vi her blir en CL plass meget vanskelig ettersom vi møter Stoke borte i neste runde.

Lenke til kommentar

0-2 tipper jeg.

Håper Le Coq starter framfor Ramsey. Vi trenger en som virkelig kan krige og holde på ballen på midten.

Er ikke han skadet?

e: glem det, så han er tilbake i troppen.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Dette kan ikke gå bra. Chelsea er i storform og vi har en midtbane som ikke fungerer og en RvP ute av stand til å score disse dager.

Storform? Jo, vi slo Barcelona, men at vi er i stormform er jeg uenig i. Vi burde ha selvtillit som kan hjelpe oss, men vi har sett tidligere at vi gjør det bra en kamp for så å virke totalt borte neste kamp. Jeg er spent på kampen. Håper på seier, vi burde klare å slå Arsenal med tanke på at dere mangler Arteta, men det kan fort slå andre veien er jeg redd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...