Gå til innhold

Ny MP3-spiller, må støtte spotify.

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på utkikk etter en ny MP3-spiller, med god batterikapasitet og støtte for spotify. Trenger ikke være 3G, skal ha sangene offline på den.

Skal kun brukes til spotify.

Hvilke alternativer har jeg?

Er ikke så veldig keen på iPod, men om det er eneste mulighet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Bump! Dette lurer jeg veldig på for tiden. Er det sånn at en mobiltelefon er eneste muligheten for å kunne dra nytte av spotify offline, eller finnes det mp3-spillere som støtter dette? Liker ikke tanken på å måtte kjøpe en ny mobil kun for spotify sin del. Har googlet en hel del, og funnet frem til tråder der det legges frem alternative muligheter av mp3-spillere som støtter spotify, men aldri noe håndfast om det virkelig fungerer eller ikke. Noen med peiling? =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Slenger meg på denne. Er på utkikk etter en liten mp3-spiller for trening. Telefon og andre store enheter med touch-skjerm og fancy tilbehør er ikke ønsket. Apple-produkter er heller ikke øverst på ønskelista.

Edit:

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/ipod-og-mp3/YPGS1CBNEE/samsung-galaxy-s-wi-fi-8-gb-yp-gs1cw-sort?scid=EXT_PRICEENGINE_PRISJAKT

Samsung Galaxy Player-serien er enste jeg har funnet på norske nettbutikker av mp3-spillere som kjører android og dermed støtter spotify. Selv om disse gjør jobben synes jeg de blir noe store til ønsket forbruk.

Endret av monsenroger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...