Jørgen Sørheim Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Men dere sier at samsung er ganske stille den også? Jaja da har eg enda en hdd produsent eg kan kjøpe fra. jepp, foreløpig er jeg meget fornøyd med de to 160gb-diskene jeg har. putter jeg fingeren på cpu-viften (coolermaster, skal byttes ut), er det bare deilig stillhet. Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hvem er mest stillegående av seagate barracuda 7200.7 160Gb 8mb cache og samsung spinpiont 7200 160 gb 8 mb cache?. Jeg skal gå til innkjøp av en av de, men bare lurer på om det er noen som vet hvilken av de man bør gå for. Har hørt at seagate er bedre disker enn samsung, men jeg tror samsung diskene har blitt mye bedre enn de var tidligere. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Ikke det at jeg kan si ett hundre prosent, men 7200.7 serien er ikke spesielt stillegående. Den har ikke de samme støyskjoldene som IV og V. Hvis det er en Samsung eller 7200.7 du har å velge mellom, så gå for Samsungen. Og hvis du har litt tålmodighet, kan du vente til P80 80GB versjonen kommer. Den har nemlig bare en plate, og er da enda mer stillegående... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå