Limstift Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Snarveien til topps Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Flott komp med den knallrøde gondolen - eller hva det heter - mor den blå himmelen. Horrisonten er dessverre ganske skjev - og det trekker ned helhetsintrykket Lenke til kommentar
h-a Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Flott kjent bergensk motiv. Nå er jo masta skjev fra før, så da tror jeg ikke det spiller noen rolle om bildet heller litt. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Flott komp med den knallrøde gondolen - eller hva det heter - mor den blå himmelen.Horrisonten er dessverre ganske skjev - og det trekker ned helhetsintrykket Takk for å ha blitt gjort oppmerksom på nettopp dette. Jeg har hatt blikket for festet på selve banen til å legge merke til at horisonten er såppass hellende. Jeg har lastet opp en alternativ versjon hvor bildet er rettet opp, håper det faller bedre i smak. Endret 20. april 2012 av Limstift Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hei igjen,det utroligt mye bedre med versjon 2. Ha en fin helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg