Logging out Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Målsnes småbåt marina Bildet er fjernet. Beskrivelse: Panorama fra målsnes småbåt marina Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Flott panorama med fine linjer og god eksponering. Jeg har liten sans for sentrerte horrisonter, og synes det trekker litt ned. Ellers synes jeg V2 var vell så bra som orginalen 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Vakkert bilde,het topp tone/farger og lys,Gjorde seg i stort!! 1 Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Flott panorama med fine linjer og god eksponering.Jeg har liten sans for sentrerte horrisonter, og synes det trekker litt ned.Ellers synes jeg V2 var vell så bra som orginalen Helt enig med deg...bildet er et handhold panorama, 3-4bilder sydd sammen og det gikk selvfølgelig ut over høyden i bildet da ikke alle bildene var jevt over i samme "kurve" om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg