alkebab Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har dere noen kort dere vil anbefale? skal brukest på skulen. Helst med firewire! Og best muleg integrert skjermkort! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 epox 8rga+ ellerhva det heter skal visst være meget bra. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Jeg kjøpte dette for litt tid tilbake og er veldig fornøyd med det! Spørs jo hvor mye du vil legge ut. Finnes jo andre nforce basserte hovedkort ned nok 600,- men de har vel ikke sånn enorm grafikk-ytelse.. Dette som jeg har lagt ved link til yter ca. som et Gforce 4MX440 kort.. og det er jo ikke så gale.. Lenke til kommentar
alkebab Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 skulle helst hatt firewire! Går det ann å sette i eit "firewire kort" i eit hovedkort uten firewire? Korleis grafikk kort er det til epoxen, er det greit nok, forhold til de andre integrerte skjermkorta? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 skulle helst hatt firewire!Går det ann å sette i eit "firewire kort" i eit hovedkort uten firewire? Skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
alkebab Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jeg tror vi satser på eit epox 8rga+, det ser ut til å ha alt vi trenger. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg tror vi satser på eit epox 8rga+, det ser ut til å ha alt vi trenger. Hehehe + litt overklokking... Har versjonen uten skjermkortet, 8RDA+, det er flotte kort. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 NForce2-kortene har brukbar grafikkytelse, men dual DDR er et must! Med integrert grafikk er det faktisk stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå