Gå til innhold

Sniper Elite V2 - PC-utgaven

Anbefalte innlegg

Heisann. Søkte på forumet og fant ingen tråd om dette spillet så tenkte jeg skulle orientere om det her. Sniper elite V2 er oppfølgeren til "trommevirvel" "Sniper elite" og innegolder en herlig miks av sniking, nærstrid og skyting på middels lange hold. utifra vanskelighetsgraden kan du tilpasse hvor realistisk det skal være og om du skal måtte forlegge for både avstand og vind. Demoen er ute nå på steam, og kan avsolutt annbefales.

Håper flere får øynene opp for dette spillet som er ett friskt pust i en tid der de fleste andre spill fokuserer på "run & gun".

http://sniperelitev2.com/en/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I demoen så er det flere du kan drepe ved å snike deg innpå dem, bruke trip wire til å få dem til å sprenge seg til himmels bla. Ser for meg i andre oppdrag at en i mer grad må bruke trip wire,miner, flyte kropper du har blåst skallen av osv.

Lenke til kommentar

Tror dette spillet fremstår mer linneært enn det er. La merke til flere bakgatene og ildstillinger jeg ikke brukte første gjennomspillingene, og man kan ofte løse situasjoner på mange forskjellige måter. Eksempelvis: på ett punkt sitter det to folk i en kafé og en på andre siden av veien. 1. Gang snek jeg meg nærme og kastet inn en granat, før jeg skjøt sistemann men maskinpistol. Andre gang la jeg meg på langt hold og skjøt dem en etter en med riflen. Tror valgfriheten i stor grad ligger i forskjellige løsninger på problemer, heller enn større ommrådet og sandkasse miljøer.

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom demoen, og noen par ting fikk meg til å ikke ville kjøpe spillet

+ Utrolig artig å skyte, og fint at de tar til rette for vind/rekevidde o.l.

- Rare AI, kan tydeligvis se meg uansett hvor jeg beveger meg.

- Kommer man borti et bord, vegg, eller en eller annet objekt så føles styringen veldig røff, samme med hvordan fyren beveger seg. Var alt annet enn flytende.

For min del så hadde jeg gledet meg til spillet, men kommer ikke til å kjøpe det.

Lenke til kommentar

- Kommer man borti et bord, vegg, eller en eller annet objekt så føles styringen veldig røff, samme med hvordan fyren beveger seg. Var alt annet enn flytende.

Er jeg virkelig den eneste som synest AI-en er helt tilbakestående? Greit nok at de kan se deg fra usaklige avstander og sånn, men de bruker ingen strategier for å flanke deg eller noe.

Lenke til kommentar

Er jeg virkelig den eneste som synest AI-en er helt tilbakestående? Greit nok at de kan se deg fra usaklige avstander og sånn, men de bruker ingen strategier for å flanke deg eller noe.

Synes ikke AI er noe bedre eller dårligere en hundrevis av andre fps spill egentlig, det eneste jeg reagerer på i demoen er at dem kan se meg uansett posisjon om jeg titter i sikte eller kikkerten etter en liten stund.

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp demoen. Joa, spillet var bra og underholdende, men ikke noe fantastisk. AI-en var rævva, lite gjennomspillbarhet (gadd bare å spille den 1 gang), altfor lineært og snikingen var dårlig.

Blir nok kjøpt på et salg, men betaler ikke 30£ for et spill som ikke føltes ferdig.

Det slipper du, du kan bestille det hos amazon.co.uk til rundt 175kr for PC utgaven, det gjorde ihvertfall jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...