herzeleid Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Heisann. Søkte på forumet og fant ingen tråd om dette spillet så tenkte jeg skulle orientere om det her. Sniper elite V2 er oppfølgeren til "trommevirvel" "Sniper elite" og innegolder en herlig miks av sniking, nærstrid og skyting på middels lange hold. utifra vanskelighetsgraden kan du tilpasse hvor realistisk det skal være og om du skal måtte forlegge for både avstand og vind. Demoen er ute nå på steam, og kan avsolutt annbefales. Håper flere får øynene opp for dette spillet som er ett friskt pust i en tid der de fleste andre spill fokuserer på "run & gun". http://sniperelitev2.com/en/ Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Tror veldig veldig mange vet at dette spillet kommer ut veldig veldig snart:p Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 spilte demoen. Virket litt lineært. Var liksom ikke så mange muligheter for å flanke som jeg hadde håpet på. AI-en virket også litt merkelig, men kan vel egentlig ikke uttale meg etter å bare ha spilt en liten del av et mission. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Prøvde litt på Sniper Elite vanskelighetsgraden. Ble voldtatt, men jeg likte at du fikk score ut ifra hvordan du skyter folk. (Demo) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Synes det var gøy å spille på det vanskeligste jeg, digga det rett og slett! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 I demoen så er det flere du kan drepe ved å snike deg innpå dem, bruke trip wire til å få dem til å sprenge seg til himmels bla. Ser for meg i andre oppdrag at en i mer grad må bruke trip wire,miner, flyte kropper du har blåst skallen av osv. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Testa det i går etter en evighet med steam-error før jeg fikk lasta det ned. Eneste problemet jeg hadde er at det er veldig liniært. Håper det gjelder kun demon. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Tror dette spillet fremstår mer linneært enn det er. La merke til flere bakgatene og ildstillinger jeg ikke brukte første gjennomspillingene, og man kan ofte løse situasjoner på mange forskjellige måter. Eksempelvis: på ett punkt sitter det to folk i en kafé og en på andre siden av veien. 1. Gang snek jeg meg nærme og kastet inn en granat, før jeg skjøt sistemann men maskinpistol. Andre gang la jeg meg på langt hold og skjøt dem en etter en med riflen. Tror valgfriheten i stor grad ligger i forskjellige løsninger på problemer, heller enn større ommrådet og sandkasse miljøer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Demoen var så bra at jeg forhåndsbestilte det. Det eneste jeg gjerne skulle sett annerledes er at det var helsepakker, ikke renegerende helse. Det gjelder forsåvidt de fleste skytespill. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har spilt igjennom demoen, og noen par ting fikk meg til å ikke ville kjøpe spillet + Utrolig artig å skyte, og fint at de tar til rette for vind/rekevidde o.l. - Rare AI, kan tydeligvis se meg uansett hvor jeg beveger meg. - Kommer man borti et bord, vegg, eller en eller annet objekt så føles styringen veldig røff, samme med hvordan fyren beveger seg. Var alt annet enn flytende. For min del så hadde jeg gledet meg til spillet, men kommer ikke til å kjøpe det. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 - Rare AI, kan tydeligvis se meg uansett hvor jeg beveger meg. - Kommer man borti et bord, vegg, eller en eller annet objekt så føles styringen veldig røff, samme med hvordan fyren beveger seg. Var alt annet enn flytende. Er jeg virkelig den eneste som synest AI-en er helt tilbakestående? Greit nok at de kan se deg fra usaklige avstander og sånn, men de bruker ingen strategier for å flanke deg eller noe. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 - Rare AI, kan tydeligvis se meg uansett hvor jeg beveger meg. - Kommer man borti et bord, vegg, eller en eller annet objekt så føles styringen veldig røff, samme med hvordan fyren beveger seg. Var alt annet enn flytende. Er jeg virkelig den eneste som synest AI-en er helt tilbakestående? Greit nok at de kan se deg fra usaklige avstander og sånn, men de bruker ingen strategier for å flanke deg eller noe. Synes ikke AI er noe bedre eller dårligere en hundrevis av andre fps spill egentlig, det eneste jeg reagerer på i demoen er at dem kan se meg uansett posisjon om jeg titter i sikte eller kikkerten etter en liten stund. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Får nok bedre valuta for pengene ved å gi dem bort til 20 rumenere på Karl Johan enn å bruke noe som helst på "SE2". Første spillet i serien var bare søppel. Endret 23. april 2012 av HylendeUlf Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Får nok bedre valuta for pengene ved å gi dem bort til 20 rumenere på Karl Johan enn å bruke noe som helst på "SE2". Første spillet i serien var bare søppel. Har du spilt demoen? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjøper det neppe jeg heller, spillet virka bra osv. MEn som mange sier, rævva AI's, blir å laste ned:) Er det veldig bra så kjøper jeg det heller. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Prøvde nettopp demoen. Joa, spillet var bra og underholdende, men ikke noe fantastisk. AI-en var rævva, lite gjennomspillbarhet (gadd bare å spille den 1 gang), altfor lineært og snikingen var dårlig. Blir nok kjøpt på et salg, men betaler ikke 30£ for et spill som ikke føltes ferdig. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Får nok bedre valuta for pengene ved å gi dem bort til 20 rumenere på Karl Johan enn å bruke noe som helst på "SE2". Første spillet i serien var bare søppel. Har du spilt demoen? Ja. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Prøvde nettopp demoen. Joa, spillet var bra og underholdende, men ikke noe fantastisk. AI-en var rævva, lite gjennomspillbarhet (gadd bare å spille den 1 gang), altfor lineært og snikingen var dårlig. Blir nok kjøpt på et salg, men betaler ikke 30£ for et spill som ikke føltes ferdig. Det slipper du, du kan bestille det hos amazon.co.uk til rundt 175kr for PC utgaven, det gjorde ihvertfall jeg Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Man kan forhåndslaste fra Steam nå! Kanskje Proxy kan hjelpe meg litt her Endret 1. mai 2012 av evenandreas Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) 4/10 fra Edge. http://www.edge-onli...elite-v2-review Ikke bra. 5.4/10 hos NowGamer: http://www.nowgamer...._v2_review.html 6.0/10 fra GameSpot: http://www.gamespot.com/sniper-elite-v2/videos/sniper-elite-v2-video-review-6374665/ Endret 2. mai 2012 av fantomena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå