pierce007 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Sitter idag med en Dell Presision M6600. Sitte nå og vurderer å bytte ut DVD'en med en SSD disk. Har ikke så veldig stor teknisk innsikt i SSD. Planen er å ha OS'et og programvare på SSD (er vel det som er normalt..?) Har sett for meg følgende: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1071936&su=06C91EBF-1C1A-425E-A80A-21F14052E78B Kommentarer/synspunkter/andre anbefalinger? Endret 19. april 2012 av pierce007 Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Halloen! Hørt mye bra på nett om Kingstons SSD, mye bra om Intels SSD, men heller svært lite generelt om Samsung sin, ikke fordi de er dårligere vil jeg tippe, heller fordi jeg personlig ikke kunne tenke meg en Samsung SSD. Crucial M4 ble vel mer eller mindre en vinner for flere medlemmer på forumet her, selv kjører jeg en Corsair Force 3 120 her hjemme, med OS + basisprogrammer (MS Word osv) og Adobe programmer. Rimelig fornøyd med denne, og etter 1.3.3 Firmwareoppdateringen (som var utrolig simpel å få til) har jeg ikke hatt noe BSOD heller. Jeg kan, basert på min egen erfaring, anbefale deg denne Mange er sikkert imot, men sånn vil det alltid være. Det jeg kanskje prøver å si, er at; bare prøv en ut. Velg noe du selv synes virker bra, du vil nok ha en rett på utskifte dersom det oppstår trøbbel med din nye SSD likevel. EDIT: Ser du har samme Kingston SSDen to ganger, bare at den ene er nesten 300 spenn dyrere pga strøm- og dataoverføringskabel, samt. konverteringstray fra 2,5" til 3,5" Mye mulig jeg hadde gått for den til 1299,- i stedet Endret 19. april 2012 av Outcasted Lenke til kommentar
BAT Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Alle ssdene som står i handlelista er gode og stabile SSDer så her er det bare å velge den som gir mest GB pr krone. De yter også ca likt. Du kan også vurdere; Crucial m4/Plextor M3 eller M3P/Corsair Performance Pro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå