Rambo88 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har et problem, har formatert pcen nå. Så skulle jeg installere Windows 7:P men da kom problemet. Windows kan ikke installeres på denne disken. Den valgte disken har en MBR-partisjontabell. På EFI-systemer kan Windows bare installeres på GPT-Disker. Det sier meg null og niks:P. Må jeg få tak i en annen Windows 7 disk? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Har du først formatert, og så skal du kjøre installasjon? Formatering er noe man gjør inne i installasjonsprogrammet, ikke før man begynner. Det spørs om du har gjort noe som har lagd feil partisjonstype. Prøv å slette alle partisjoner når du kommer til diskbehandlingen. "På EFI-systemer kan Windows bare installeres på GPT-Disker." Dette stemmer nok ikke. Størrelsen på disken har betydning, er den større enn 2TB må du bruke GPT. Og da må man ha EFI for å boote. Lenke til kommentar
Rambo88 Skrevet 21. april 2012 Forfatter Del Skrevet 21. april 2012 Jeg formaterte via installasjonsprogrammet. Men fikk det til. For jeg fikk Recorvy disken til og starte opp. Så nå er det i orden;). Men takk for hjelpen vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå