fsx v1.1 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei har en dell studio 1555 og på hovedkortet er det en hengsel som holder tastatur ledningen fast og klarte og knekke den tingen og nå kan jeg ikke låse kabelen inn i plass på hovedkortet hva gjør jeg nå?? Lenke til kommentar
troari Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei har en dell studio 1555 og på hovedkortet er det en hengsel som holder tastatur ledningen fast og klarte og knekke den tingen og nå kan jeg ikke låse kabelen inn i plass på hovedkortet hva gjør jeg nå?? Hvis det er denne opp til Høyre. Få tak i en kabelkanal lokk eller annet med kant 90grader. Lim denne fast i printet med superlim og la de stå inn mot kontakt. se bilde Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Hei har en dell studio 1555 og på hovedkortet er det en hengsel som holder tastatur ledningen fast og klarte og knekke den tingen og nå kan jeg ikke låse kabelen inn i plass på hovedkortet hva gjør jeg nå?? Hvis det er denne opp til Høyre. Få tak i en kabelkanal lokk eller annet med kant 90grader. Lim denne fast i printet med superlim og la de stå inn mot kontakt. se bilde snakker om denne! skal egentlig sitte en plastbit/hengsel der Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 klarte og fikse det med en papp bit alt er mulig og fikse, man må bare vite hvordan, man finner altid en løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå