the_man_v.k Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 jeg vil kjøpe meg en i pad men så lurer jeg på hva som er forskjellen på ipad 2 å ipad 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Ipad 3 har vel bedre skjerm, prosessor og kamera samt støtte for 4g. Bedre prosessor vil gi bedre flyt spesielt i spill, bedre skjerm er kjekt å ha. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Skal du lese mye på iPaden? Da vil du ha den nye iPad, skjermen er knivskarp Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Ipad 3 har ikke støtte for 4G i Norge vel ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Nei, men det har vel vært hintet litt om at den kanskje skal få det. Aner ikke om det kan løses med software eller om de planlegger å dele ut en "4g mottaker" eller om de kjører en total recall for de som er intr hvor det blir byttet ut til norsk 4 g mottaker, eller om de som har kjøpt får bytte gratis eller noe. Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg hadde samme dilemma i går. Kjøpte iPad 3 i dag. Angrer ikke et sekund. Lagde en lik tråd. Sjekk den her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1433387 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå