Gå til innhold

BK: Bølgen ~~~


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Firer, for artig bilde!

Synes V2 var best, og hører vel hjemme som kategori linjer.

Kjempekult!

.

Takk for det :-)

Fant ikke kategori linjer når jeg ville inn å endre, men skal ha det i bakhodet til en annen gang. Ja enig i det, at det er nok mye det gjentagende mønsteret og bevegelsen i bildet som fascinerer ~¨~

Lenke til kommentar

Personlig vill jeg kutta en del i bunn, kanskje så mye som halvparten av det uskarpe gulvet, synes det blir for dominerende. På min skjerm ser det ut som bildet er skarpere på venstre siden enn på høyre, antakelig lyset som gjør det....med en noe mindre blender hadde kanskje bildet blitt skarpt helt ut... absolutt et motiv med store muligheter, likte V3 best, fint komponert....

Lenke til kommentar

Personlig vill jeg kutta en del i bunn, kanskje så mye som halvparten av det uskarpe gulvet, synes det blir for dominerende. På min skjerm ser det ut som bildet er skarpere på venstre siden enn på høyre, antakelig lyset som gjør det....med en noe mindre blender hadde kanskje bildet blitt skarpt helt ut... absolutt et motiv med store muligheter, likte V3 best, fint komponert....

 

Takk for kommentaren, ser nok noe av det du påpeker ja, så får notere meg det ned til fremtidige fotoseanser, hadde kanskje vært artig å hatt en person som kom syklende der i stor fart også :-) Kanskje jeg prøver meg på nye bilder der litt senere på våren ....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...