Smestad Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg et nytt hjemmekino anlegg, men sliter med å få lyd i høytalerne når jeg ser på vanlig TV. Jeg kjøpte dette lyd anlegget. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=625962#extra Jeg har en LG 47" 750N lcd tv, og jeg har optisk out der og optisk in på hjemmekinoanlegget. Jeg får tv signalene igjennom en coax kabel (har ikke get boks eller riksTV). Burde ikke anlegget får lyd da eller tror dere at det er noe jeg må stille inn på tv'en for at den skal velge optisk som lyd utgang og ikke sine egne høytalere? Jeg valgte også optisk som inngang på hjemmekinoanlegget. Tror ikke optisk kabelen er defekt siden det røde lyset lyser helt igjennom kabelen. På bildet kan dere se bak siden av tv'en. Dere kan lese om baksiden om hjemmekinoanlegget på komplett. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Du kan ikke velge mellom digital eller analog lyd på forsterkeren, da? Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 haha! Jeg skulle ned å teste om jeg kunne velge mellom digital eller analog lyd på forsterkeren, så funket det plutselig Kanskje det som trengtes var og skru av og på tv'en? *facepalm* Men takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå