ankenfm Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg er en jente på 13 år som lurer på om det er noen som vet om en ekstremsport for min alder. Jeg er ikke særlig innteresert i ting som skjer på bakken men mer i lufta. Jeg har VELDIG lyst på en tur med et jagerfly, men det har jeg ikke råd til. Plis kom med noen forslag...? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Fant fort denne siden da jeg søkte på aldersgrense seilfly. Ser ut til at rafting eller dykking er tingen for deg. Har bare prøvd det førstnevnte, men det er vanvittig gøy, kanskje det aller morsomste jeg har vært med på. Ellers kan du jo kjøpe rullebrett og finne deg en bratt bakke. Slik fikk jeg mine kick (og skrubbsår) da jeg var på den alderen. Når det gjelder jagerflyturer tror jeg ikke det er et spørsmål om penger. Endret 19. april 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Curling og terrengsykling. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Rafting, padling, og dykking som nevnt. Sporter som ikke krever så enormt mye penger. (Vel - dykking og rafting blir nok dyrt når du har alt utstyr og gjennomført alle kurs). Tror vannsport generelt vil passe bra. Ellers har du motorcross, gokart, og terrengsykling. Samme hvor mye penger du har, så kan du nok bare glemme en tur i et jagerfly. Det krever svært mye fysisk styrke, samtidig som det er nesten så og si umulig og få tillatelse. Endret 19. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Med et hederlig unntak, og det er hvis du får tak i en veteranjager eller melder deg inn i en klubb som driver med slikt. Kanskje F16-flåten blir lagt ut for salg når du er ferdig med pilotutdannelsen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Vente et par år så kan du starte med paragliding (hvis dine foreldre godtar det.) Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 klatring gård an og line. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Sport hvor du har mulighet til å fly rimelig høyt er alltid gøy (og farlig:P), som feks motocross (vanskelig), snø sporter og bmx/mtb. Vis du virkelig ønsker tur i jagerfly bør du dra til Sverige. Det koster litt og jeg vet ikke om du er gammel nok osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå