Datasmurf Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Heisann. Skal kjøpe meg nye briller, og har lånt med meg tre stykk hjem. Personlig liker jeg de første best, men tenkte å høre med verdensveven først. Vet jeg har et rundt ansikt, så de første passer kanskje ikke helt, men de ligner mest på de nåværende jeg har, og jeg er ikke så glad i markerte briller. Jeg har valgt ut et par fra Armani og to fra Carrera. Armani: Carrera #1: Carrera #2: Vennligst ignorer det faktum at jeg er ubarbert, ikke har gjort noe som helst med håret og generelt ser sjuskete ut. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Jeg skulle gjerne ha sett deg med en større brille, den du har nå er litt smal. Jeg er enig i at du bør velge en diskré innfatning, og gjerne i en brunfarge. Kan jeg stemme for alternativ 4? Finn en større brille. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Jeg liker virkelig ikke store briller. Derfor er ikke det et alternativ 4. Dette var de eneste brillene jeg likte som jeg fant hos optikeren. Dette er forøvrig mine nåværende briller: Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Da stemmer jeg for alternativ #1. Evt. #2 om du liker de bedre, men ikke #3. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Takk for input. #2 sitter dårligst på nesen (ingen av de har neseputer, så det er kun stengene man kan gjøre noe med), mens #3 ikke føles så komfortable å ha på i lengden, så det blir sannsynligvis #1. Og avgjørelsen blir vel endelig tatt om et par år eller så, jeg er vinglepetter deluxe når det kommer til slike avgjørelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå