Gå til innhold

Norsk Gamingchannel @ YouTube

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Har da som mange allerede har fått meg seg gått over til og lage norske commentaries, dette for og prøve og nå ut til et godt, norsk spillmiljø. Spillene det kommer til og komme mest av er Minecraft og BF3, men om dere har ønsker om andre spill, så fortell meg det! Kan også bruke webcamera samtidig som eg spiller om det skulle være ønskelig.

Sålangt har eg ikkje så mange faste episoder, men eg har "Minecraft Tutorial Tirsdag" , som det da såklart kommer ut en ny episode hver tirsdag såfremt eg har mulighet for dette.

Sålangt har eg fått ut 5 videoer;

01 ► Og da startet vi fra scratch, på Norsk - Battlefield 3 Rush (Litt lagg problemer under rendring, beklageligvis.)

02 ► Minecraft - Dupliserings Glitch

03 ► Minecraft - Automatisk Melon Farm

04 ► Minecraft Tutorial Tirsdag #01 - Enkelt Nordisk Hus Design

05 ► Oppfølgingsepisode til Tutorial Tirsdag #01

Ellers er det bare og komme med konstruktiv kritikk, da eg gjærne vil forbedre meg mest mulig!

Direktelink til kanalen min på YouTube.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje litt tidlig å spørre med tanke på at du ikke har holdt på så lenge, men some en norsk youtuber opplever du at du får views fra sverige og danmark også? Eller er det rent norsk publikum?

Jeg tenkte litt på å lage norsk innhold selv en stund tilbake, men falt tilslutt på engelsk språk, og når jeg ser på views jeg får fra tyskland og usa inbiller jeg meg at det var riktig valg for meg.

Lenke til kommentar

Kansje litt tidlig å spørre med tanke på at du ikke har holdt på så lenge, men some en norsk youtuber opplever du at du får views fra sverige og danmark også? Eller er det rent norsk publikum?

Jeg tenkte litt på å lage norsk innhold selv en stund tilbake, men falt tilslutt på engelsk språk, og når jeg ser på views jeg får fra tyskland og usa inbiller jeg meg at det var riktig valg for meg.

Den siste mnd har eg fått 1929 views fra Norge, og kun 54 fra Sverige, og 15 fra Danmark. Så det er helt klart nordmenn som ser på mine videoer. Men så har eg ikkje holdt på så veldig lenge på Norsk enda heller da.

Når eg hadde engelsk kanal i et par mnd, så fikk eg 20084 fra Norge, og 12430 fra USA, derfor gikk eg over til kun Norsk, i håp om et enda større Norsk publikum. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...