Nala Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hei! Når jeg skal prøve og lagre videon min i Imovie i 1080p får jeg feilkode 108. Noen som vet problemet? Har prøvd og lagre i 720p, samme problem, har også restartet macen. Har 4gb minne og massevis av lagringsplass... Lenke til kommentar
Nala Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Funnet ut at minne går helt ned til 15mb ledig før den krasjer, men pcen har jo 4gb minne, og cirka 2gb minna har jeg ledig da jeg starter og lagre video, men hvordan kan den ta hele minnen? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Vel, vist du har for lite minne så kan du jo bare oppgradere det til 8 Gb, koster ikke mye og gjøres lett + hele maskinen vil kjøre mye bedre med 8 GB. Sånn hva du kan gjøre med det så vett jeg ikke noe utenom det, prøvd å google det? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 Støtter ikke mere en 4gb ram, er den nyeste Air. Har googlet masse men finner ingen som har løst det. Er vist mange som sliter med det, også de som har 8gb ram. Men skjønner ikke at dette skal sluke all rammen. Må være en stor tabbe som Apple har gjort... Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ah, nei da går det dårlig Kan jo kopiere hele prosjektet til en annen maskin (skole, kompis, familie etc) og lagre den der. Noe mer enn der kan jeg ikke hjelpe deg med, evt finne et annet program som kan åpne iMovie prosjekter som du kan lagre dem i der. Lenke til kommentar
Nala Skrevet 20. april 2012 Forfatter Del Skrevet 20. april 2012 Har ingen bekjente som bruker mac. Vet du om noen programer som kan åpne og lagre imovie prosjekter? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Nei, holder ikke på med iMovie jeg, bruker adobe pakken Men du kan jo google det, prøvd det? Som en siste utvei så kan du jo stikke innom til en eplebutikk å spør om du kan låne en av deres Mac`er til å lagre filmen fra en minnepinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå